🎵 שירי אהבה
סיפור אהבה שלי....
👁️
588 צפיות
זה היה חופשת פסח יצאתי עם חברותיי לטייל ולפתע ראיתי אותו לא היה אכפת לי מי שהוא ומה עדה שלו רק רציתי אותו.
הייתה לו אז חברה ואני הצלחתי להפריד בינהם שלא תחשבו שעשיתי משהו רע פשוט כשהם היו יושבים ביחד הייתי באה לשבת איתם ורק אני והוא דיברנו הסתכלנו אחד בשני בתוך העיניים
ואחרי כמה ימים הוא התקשר אליי סיפר שהם ניפרדו והוא רוצה להיפגש איתי נפגשנו...רצה שניצא ואני שיחקתי אותה קשה להשגה כי רציתי לבדוק אם באמת רוצה אותי
אחרי חודש של הוכחות הבנתי שלא יכולה בלעדיו ב15.5.2003 ניהיינו חברים רק שחבל שזה נמשך רק שבועיים:(.משפחה שלי גילתה אסרה אליי להיפגש איתו והפסקתי אך לא להרבה זמן.כל הזמן הוא היה מתקשר אליי רצה להיפגש ואני לא הסכמתי ואז בסוף נשברתי וניפגשנו,התנשקנו,ואני אמרתי שזאת נשיקה האחרונה לא רוצה להמשיך להיות איתך כי זה בילתי אפשרי,הוא בכה הביא לי נשיקה ונסע.אחרי כמה שעות שולח לי הודעה ואומר:"אני בבית חולים" נבעלתי לא ידעתי מה לחשוב אך למזלי לא קרה כלום לפני כמה חודשים הוא כמעט שלא שבר תרגל ובאותו יום הוא עבר ניתוח הוא פשוט לא סיפר לי .חבר שלו היה מתקשר אליי ומספר שהכל עבר טוב ניתוח הצליח וביקש ממני שאני אחזור אליו ובלי לחשוב פעמים חזרנו.היינו חברים שנה מתוכם 3 חודש היו פרידות:)ואז התקשרו לאמא שלי וסיפרו שאני עדיין איתו:(
החליפו לי מס' טלפון לא יצאתי החוצה אבל הוא מצא איך לדבר איתי היה לו מס' טלפון של חברה שלי והבאתי לו מס' החדש שלי המשנו בכל זאת לצאת עד שהוא בא לי ביציאה בואי נתחתן!אני הייתי אז בת 16 הוא 20 הוא ערבי.
אמרתי לו נשמה אני קטנה אני לא מתכוונת לוותר על דברים שאני רוצה להשיג לא רוצה להיות תלויה בך יש לי גם משפחה עדיין לא מבינה כלום מהחיים על איזה נישואים אתה מדבר?
ואז הוא אמר לי שמשפחתו לוחצת אליו הוא חייב להיתחתן ורצה איתי אך לא הסכמתי במשך חצי שנה הוא חיכה לי...אני רציתי להיות איתו אבל הוא היה חייב להבין אותי.כל הזמן שחיכה לי היה אומר התארסתי עוד מעט מתחתן וזה היה שקר אחד גדול הוא רצה שאני הקנא וקנאתי אך לא נשברתי עמדתי על שלי .עם הייתם יודעים כמה אני אוהבת אותו אך הוא ערבי ואני יהודיה בחיים לא היו מרשים לנו להיות ביחד הורים שלי אמרו עםאני הולכת איתו אני יכולה לשכוח מהם ואני הרי קטנה, עם היתי קצת גדולה לא הייתי חושבת הייתי הולכת איתו!
בסוף ביום כיפור ב2004 הוא התחתן עם מישהי מהדת שלו חשבתי שזהו הכל נגמר יותר לא הראה אותו כי לא רציתי להפריע לו.אך טעיתי עד שהתחלתי לאט לאט להוציא אותו מראשי הוא התקשר וביקש שניפגש הייתי חייבת לראות אותו ונפגשנו הוא עדיין מחכה לי ואי לי מושג מה לעשות
אני רק יודעת שאוהבת אותו אך זה בילתי אפשרי אז אני מעדיפה לוותר אליו:(
הייתה לו אז חברה ואני הצלחתי להפריד בינהם שלא תחשבו שעשיתי משהו רע פשוט כשהם היו יושבים ביחד הייתי באה לשבת איתם ורק אני והוא דיברנו הסתכלנו אחד בשני בתוך העיניים
ואחרי כמה ימים הוא התקשר אליי סיפר שהם ניפרדו והוא רוצה להיפגש איתי נפגשנו...רצה שניצא ואני שיחקתי אותה קשה להשגה כי רציתי לבדוק אם באמת רוצה אותי
אחרי חודש של הוכחות הבנתי שלא יכולה בלעדיו ב15.5.2003 ניהיינו חברים רק שחבל שזה נמשך רק שבועיים:(.משפחה שלי גילתה אסרה אליי להיפגש איתו והפסקתי אך לא להרבה זמן.כל הזמן הוא היה מתקשר אליי רצה להיפגש ואני לא הסכמתי ואז בסוף נשברתי וניפגשנו,התנשקנו,ואני אמרתי שזאת נשיקה האחרונה לא רוצה להמשיך להיות איתך כי זה בילתי אפשרי,הוא בכה הביא לי נשיקה ונסע.אחרי כמה שעות שולח לי הודעה ואומר:"אני בבית חולים" נבעלתי לא ידעתי מה לחשוב אך למזלי לא קרה כלום לפני כמה חודשים הוא כמעט שלא שבר תרגל ובאותו יום הוא עבר ניתוח הוא פשוט לא סיפר לי .חבר שלו היה מתקשר אליי ומספר שהכל עבר טוב ניתוח הצליח וביקש ממני שאני אחזור אליו ובלי לחשוב פעמים חזרנו.היינו חברים שנה מתוכם 3 חודש היו פרידות:)ואז התקשרו לאמא שלי וסיפרו שאני עדיין איתו:(
החליפו לי מס' טלפון לא יצאתי החוצה אבל הוא מצא איך לדבר איתי היה לו מס' טלפון של חברה שלי והבאתי לו מס' החדש שלי המשנו בכל זאת לצאת עד שהוא בא לי ביציאה בואי נתחתן!אני הייתי אז בת 16 הוא 20 הוא ערבי.
אמרתי לו נשמה אני קטנה אני לא מתכוונת לוותר על דברים שאני רוצה להשיג לא רוצה להיות תלויה בך יש לי גם משפחה עדיין לא מבינה כלום מהחיים על איזה נישואים אתה מדבר?
ואז הוא אמר לי שמשפחתו לוחצת אליו הוא חייב להיתחתן ורצה איתי אך לא הסכמתי במשך חצי שנה הוא חיכה לי...אני רציתי להיות איתו אבל הוא היה חייב להבין אותי.כל הזמן שחיכה לי היה אומר התארסתי עוד מעט מתחתן וזה היה שקר אחד גדול הוא רצה שאני הקנא וקנאתי אך לא נשברתי עמדתי על שלי .עם הייתם יודעים כמה אני אוהבת אותו אך הוא ערבי ואני יהודיה בחיים לא היו מרשים לנו להיות ביחד הורים שלי אמרו עםאני הולכת איתו אני יכולה לשכוח מהם ואני הרי קטנה, עם היתי קצת גדולה לא הייתי חושבת הייתי הולכת איתו!
בסוף ביום כיפור ב2004 הוא התחתן עם מישהי מהדת שלו חשבתי שזהו הכל נגמר יותר לא הראה אותו כי לא רציתי להפריע לו.אך טעיתי עד שהתחלתי לאט לאט להוציא אותו מראשי הוא התקשר וביקש שניפגש הייתי חייבת לראות אותו ונפגשנו הוא עדיין מחכה לי ואי לי מושג מה לעשות
אני רק יודעת שאוהבת אותו אך זה בילתי אפשרי אז אני מעדיפה לוותר אליו:(






💬 תגובות (0)
עדיין אין תגובות. היו הראשונים להגיב!
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות