🎵 שירי אהבה
«::*°• היפה והחיה •°*::»/«::*°• סילבסטר החתול •°*::»
👁️
663 צפיות
💬
2 תגובות
שני עולמות שונים היו ביניהם,
היא הייתה יפה והוא רק חיה,
בסוף הם הצליחו, ביחד שניהם,
לעשות סיפור אהבה בלי בעיה.
הוא חי בטירה מאוד חשוכה,
היא חיה לה בארמון מפואר,
הוא חיה, היא נסיכה,
שהם יינשאו? היה כה מוזר.
הם התחתנו כנגד כל הסיכויים,
למרות שבהתחלה היא רק ברחה,
אבל תמיד המשיכה לאהוב מבפנים,
כי את האהבה הזאת היא לא שכחה.
מסקנה: לא חשוב כמה אתם שונים,
שונים ביניכם, בין האחד לאחר,
אהבה יש? אז יש סיכויים,
תמיד לאהוב ולא לוותר.
היא הייתה יפה והוא רק חיה,
בסוף הם הצליחו, ביחד שניהם,
לעשות סיפור אהבה בלי בעיה.
הוא חי בטירה מאוד חשוכה,
היא חיה לה בארמון מפואר,
הוא חיה, היא נסיכה,
שהם יינשאו? היה כה מוזר.
הם התחתנו כנגד כל הסיכויים,
למרות שבהתחלה היא רק ברחה,
אבל תמיד המשיכה לאהוב מבפנים,
כי את האהבה הזאת היא לא שכחה.
מסקנה: לא חשוב כמה אתם שונים,
שונים ביניכם, בין האחד לאחר,
אהבה יש? אז יש סיכויים,
תמיד לאהוב ולא לוותר.






💬 תגובות (2)
ממש יפה =]
וד"א בוקר טוב חח
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות