🎵 שירי אהבה
@@@ חלום שלעולם לא היתגשם @@@
👁️
425 צפיות
💬
4 תגובות
כשהכרתי אותך זה היה רגע כל כך מושלם
גרמת לי להבין שאתה שונה,לא כמו כולם
גרמת לי להרגיש דברים שבחיים לא הרגשתי
ואותך לאבד כל כך חששתי
כל כך רציתי שזה יסתדר בינינו ושהכל יהיה מושלם
חוץ ממך לא רציתי אף אחד אחר לעולם
כשאותי נישקת הרגשתי בעננים
ולא רציתי שהרגע הזה יגמר בחיים
אבל עם הזמן הבנתי שכל זה חלום שלעולם לא יתגשם
וכנראה שאף אחד פה לא אשם
כנראה שכל זה פשוט צריך לקרות
וככה זה בסוף צריך להיות
נפגעתי ממך כל כך,זה בחיים לא קרה לי
אתה לא מתאר לעצמך כמה רע לי
ואתה ממשיך בשלך כאילו כלום לא קרה
ואני מקבלת את זה,כי אין לי ברירה
תמיד אמרו לי שכשאוהבים לא צריך לוותר
אבל כנראה שאיתך זה סיפור לגמרי אחר
סיפור שנגמר יותר מהר ממה שציפיתי
אתה לא מתאר לעצמך כמה אותך רציתי
הייתי נותנת הכל כדי להיות איתך אפילו לדקה
ולקבל שוב את אותה נשיקה
נשיקה שגרמה לי להרבה בכי וכאב
נשיקה אחת ששברה לי את הלב
אבל זהו הסיפור בינינו נגמר
ואני כבר לא מצפה ממך לשום דבר
מקווה שיום אחד כשתהיה רחוק
פתאום תיזכר בי ותשתוק
תשתוק כי תדע שטעית
ושאני בעצם כל מה שרצית
תבין שכל הזמן הזה רק אותי אהבת
ועשית טעות שאליי לא התקרבת
טעויות עושים בחיים,דיי הרבה
אני מקווה הטעות הזאת תפגע בך הכי הרבה
רק תדע שאיתי יכולת להיות מאושר
אבל עכשיו זה כבר לא ישנה יותר שום דבר
גרמת לי להבין שאתה שונה,לא כמו כולם
גרמת לי להרגיש דברים שבחיים לא הרגשתי
ואותך לאבד כל כך חששתי
כל כך רציתי שזה יסתדר בינינו ושהכל יהיה מושלם
חוץ ממך לא רציתי אף אחד אחר לעולם
כשאותי נישקת הרגשתי בעננים
ולא רציתי שהרגע הזה יגמר בחיים
אבל עם הזמן הבנתי שכל זה חלום שלעולם לא יתגשם
וכנראה שאף אחד פה לא אשם
כנראה שכל זה פשוט צריך לקרות
וככה זה בסוף צריך להיות
נפגעתי ממך כל כך,זה בחיים לא קרה לי
אתה לא מתאר לעצמך כמה רע לי
ואתה ממשיך בשלך כאילו כלום לא קרה
ואני מקבלת את זה,כי אין לי ברירה
תמיד אמרו לי שכשאוהבים לא צריך לוותר
אבל כנראה שאיתך זה סיפור לגמרי אחר
סיפור שנגמר יותר מהר ממה שציפיתי
אתה לא מתאר לעצמך כמה אותך רציתי
הייתי נותנת הכל כדי להיות איתך אפילו לדקה
ולקבל שוב את אותה נשיקה
נשיקה שגרמה לי להרבה בכי וכאב
נשיקה אחת ששברה לי את הלב
אבל זהו הסיפור בינינו נגמר
ואני כבר לא מצפה ממך לשום דבר
מקווה שיום אחד כשתהיה רחוק
פתאום תיזכר בי ותשתוק
תשתוק כי תדע שטעית
ושאני בעצם כל מה שרצית
תבין שכל הזמן הזה רק אותי אהבת
ועשית טעות שאליי לא התקרבת
טעויות עושים בחיים,דיי הרבה
אני מקווה הטעות הזאת תפגע בך הכי הרבה
רק תדע שאיתי יכולת להיות מאושר
אבל עכשיו זה כבר לא ישנה יותר שום דבר






💬 תגובות (4)
באמת אהבתי....
באמת אהבתי....
באמת אהבתי....
באמת אהבתי....
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות