פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
« חזרה לשירי אהבה
🎵 שירי אהבה

שיר תגובה לאלונוש המלאך שלי

👁️ 615 צפיות
💬 7 תגובות
(השיר של אלונוש "אמא מדוע?!"


אמא מדוע לכל אדם יש לב?
מדוע כשקשה הוא כל כך כואב?
למה יש בני אדם רעים ולמה טובים?
למה בשמיים יש הרבה כוכבים?


למה יש גם אהבה שהיא חד צדדית?
למה לפעמים יש גם רק אהבה הדדית?
למה בכל שחור אפשר לראות לבן?
ולמה תמיד הקשת נמצאת בענן?


למה אנשים באים אל העולם?
ולמה אין שום דבר שהוא מושלם?
למה רק את הטובים אלוהים לוקח?
ולמה הזיכרון מוות לעולם לא שוכח?


למה יש אנשים שמחים ולמה עצובים?
למה יש הרבה פרידות בין זוגות של אוהבים?
למה השמש זורחת ולמה שוקעת?
ואיך את תמיד בליבי קרוב נוגעת?




(השיר נכתב בזכות רעיון של אורטל-> אורטל_love_בובי))




====================================


תגובה של אימא... (חח אני..):


(דרך אגב אלונוש... כפרה על הכישרון הזהההההה=> מתה מתה מתה כמה שהשירים שלך יפיםםםם פשוט מדהיםםם... חולה עליייייךךך וגם מתגעגעת... מואיותת נשמהה שלי, חתולון חמודון!!!):


מתוק שלי, לכל אדם יש לב,


כי יעודו של האדם – זהו להתאהב..


כשקשה ללב, הוא מתחיל לכאוב,


כדי להסביר לנו, שהוא מחפש לאהוב...


 


בני אדם – יש טובים ורעים,


כי רצה קצת שוני – אלוהים..


ובשמיים יש המון כוכבים,


כדי שיאירו כשחשוך את לב העצובים..


 


אהבה חד צדדית יש כדי לחזק,


לאמן את הלב, לבנות את עצמו כשהוא מתפרק..


ואהבה הדדית יש כדי שיהיה תאום,


בין שניים שאוהבים ליצור אדם חדש ביקום..


 


וכמובן, אפשר לראות לבן בכל שחור,


כדי שתדע, שגם ברגעים קשים תוכל למצוא את האור..


והענן... הוא תמיד יצטרף אל הקשת..


כי כל פעם היא חוזרת וממנו מבקשת!!


 


חיים שלי, אנשים באים אל העולם,


כמוך, כדי שימשיכו את דור בני האדם..


וכמו שאמרת, אין שום דבר מושלם,


ובזכות זאת, יוכלו להיות שווים כולם..


 


רק את הטובים אלוהים לוקח,


ולאחר מכן, טובים אחרים אלינו שולח..


והזיכרון..לעולם לא יתן לנו להוציא מהמוח,


את יקירינו, שמתו, ואותם אסור לשכוח!!


 


בכל מקום יש אנשים עצובים ושמחים,


כדי שהשמחים יעלו על פני העצובים חיוכים..


וזוגות אוהבים, לרוב הם נפרדים,


כדי למצוא את בני הזוג שלהם הם מיועדים..


 


השמש זורחת בבוקר, כדי שתוכל להתעורר ולדעת,


על כל מה שקורה בעולם, ואז בערב היא שוקעת..


ואני.. נוגעת בליבך, כדי שאוכל לדעת מתי עליי לעזור ולהושיט יד,


וכדי שתמיד.. אבל תמיד.. תוכל לשאול אותי – למה וכיצד!!!


 


מתה עליכםם,


אורטל..A..or..T


אוהבת המוןן ומתגעגעתתת


אני אחזור לפרסם לאלו שרוצים לראות עוד...


חחח בה ביי מואיותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

💬 תגובות (7)

sylvester 2005-01-17 17:47:58
חחחח אופס רק עכשיו ראיתי את ההודעה.. איך הלך המבחן?
אני אמסור לאישתנו אבל נהרס לה המחשב אז כשהיא תחזור אני אמסור לה..
ואני לא רוצה אותך בתור אמא שלי חחחחח את אוהבת את השיר דוד אוהב אותך ואני לא רוצה אמא שאוהבת שירים מכוערים חחחחח ;-)
ובקשר לעשות שלישייה אז סבבה חחחח איזה כיף לי שאתן לא יכולות לעשות ילדים ביניכן.. שאתן צריכות אותי חחחחחחח :-< *מסמיק*
אורטל_LoVe_בובי 2005-01-13 23:11:31
זההה ההשראה שלך כפרהההההההההההההההה
וואי אלונוש אתה מזה לא מעודכן... חחחחח צריך לספר לך דברים!!!!
כן אני מדברת על הכישרון שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!! אתה מדהים!!!
תקבל עוד אל תדאג.. אחרי המבחן בהיסטוריה חחח....
חחחחח זאת הכוונה... שיענו אני אמא... מתאים לי להיות אמא חחחחח
בבעזרת השםם בלי עין הרעעעעע אני אתמוך בכםםםםםםםםם
דההההההה ברור שהיא הילדה הכי מיוחדת לא סתם התחתנתי איתה... היא הלסבית המתוקה שלי שלא דיברתי איתה פוללל זמן.. תגיד לה שאני מתגעגעת מאודדדדדדדדדד!!!
תהיו חברים אין משו שיעשה אותי יותר מאושרת מלראות את בעלי ואת אישתי נשואים חחח נעשה שלישייה חחחחחחחחחח אני איתך היא איתך ואני והיא חחח חוק המעבר בגיאומטריה...
יאללה אני טסתי להמשיך ללמודדדד
מתה עליך מתוק שילייייי מואיותתתתתתתתתתתתתת
אורטל_LoVe_בובי 2005-01-13 23:08:44
חחחח איזה חמודההההה!!!!
אין שום דבר מושלם(חוץ מכמה אנשים בודדים... חחח )
תודה רבההההההההה!!!!
אורטל_LoVe_בובי 2005-01-13 23:08:06
חחחח תודה חומד...
אם רוצים אני אחזור לפרסם... אבל מחר יש מבחן בהיסטוריה אז פעם אחרת..
חח תודה רבה!!
בה ביי מאמי
sylvester 2005-01-13 15:02:37
וואי איזה חמודה!!!!! איזה שיר יפהההההההההה כתבתתתתתתתתתתתתתתתת!!! ואת מדברת על הכישרון שלי???? פחחחחחחחח אני רוצה עוד ברור!! וואי ובאמת נשמעת כמו אמא שמסבירה לילד.. חחח מגניב!!!! ודרך אגב אני ואישתך נתחתןןןןןןןן את תראי!! סתם אבל נהיה חברים בטוח... אין היא הילדה הכי מיוחדת שיש בעולםםםםםםםםם!!!!
סיונושש 2005-01-12 17:13:40
ואיי ואייי
פשוט מושלםםםםםם
אין לי מילים:)
billabongirl 2005-01-12 17:07:21
רוצים רוציםםםםםםם
וואי יפה וכמה חוכמה יש בשיר הזה אמאא...חחח
ביוש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך