🎵 שירי אהבה
לא יודעת מה לעשות.. שווה כניסה נשמות שלי תגיבו זה יעזור לי
👁️
467 צפיות
💬
3 תגובות
אנשים אני כותבת את השיר הזה כי אני ממש במצוקה ואני לא יודעת מה לעשות אז כל מי שקורא את זה בבקשה שיגיב. אוהבת אתכם אנשים כפרות עליכן נשמות יפות שלי!!
היינו פעם יחד הכל היה מושלם
נפרדנו זה היה רגע מר נפגעתי קשות
בכיתי בלילות, עצבות ידעתי באותם רגעים
אבל כבר עבר, נשכחו אותם הימים
עכשיו אני עם מישהו אחר, לא יודעת עדיין את רגשותיי
כי פתאום אתה חזרתה לחיי.
באת לי ביציאה שרגשותיך
אלי חזרו ושאותי אתה רוצה שוב
עכשיו אני מבולבלת כי אתה השתניה
הפכתה להיות ילד נצלן וחרמן...
יש לי מישהו אבל הוא גם לא כזה רציני
אלוקים בבקשה תעזור לי תן לי סימן
שאני אדע מה לעשות, תן אפילו סימן קטן
תדריך אותי לאן ללכת
כי אני אלוקים יש בי חשש
שלבסוף אני אאבד את שנהם
ואז אני את חיי ארצה למסור לך..
בבקשה עזור לי כי חיי רעים
ויש בתוכי תחושת ריקנות גדולה
ויש בי רגשות שאומרים לי שעדיף כבר ל=מ=ו=ת
מי שרוצה לעזור לי אז אני אספר לכם ת'סיפור. לפני שנה הייתי חברה של הילד הזה, היינו חברים חודש ווחצי נפרדנו פעמיים וחזרנו (הוא נפרד ממני) אני נפגעתי מאוד!! הייתי מאז עם עוד הרבה בנים. הרגשות כלפיו כבר נגמרו. לפני חודשיים התחילו לי אליו שוב רגשות, והוא לא ממש שם עלי. עכשיו הכרתי מישהו מה זה כוסון אבל הכי כוסון שיש בעולם! ואנחנו בקטע! לא יודעת לאן זה מוביל כי הוא כזה שכל הבנות רוצות ממנו ומה.. כמה זמן כבר נישאר ביחד?!!? זה לא יחזיק המון זמן! ומי שהייתי חברה שלו רודף אחריי ואומר לי שהוא אוהב אותי...אני לא ממש מאמינה לו אבל בדוק הוא מרגיש אליי משהו. היה בינינו משהו, התנשקנו בזמן שאני בקטע עם השני אני לא יודעת מה לעשות אני מבולבלת אני רוצה את שניהם ואני לא רוצה לאבד אף אחד מהם. הם גרים בעיר שונה מי שהייתי איתו גר איפה שאני והשני גר בתל אביב. זה שהייתי חברה שלו יודע שאני בקטע עם זה מתל אביב השני לא יודע כלום...מה לעשות אני רוצה את שניהם ולא רוצה לאבד אך אחד שניהם חשובים לי!!
בבקשה תעזרו ליייייייייייי
היינו פעם יחד הכל היה מושלם
נפרדנו זה היה רגע מר נפגעתי קשות
בכיתי בלילות, עצבות ידעתי באותם רגעים
אבל כבר עבר, נשכחו אותם הימים
עכשיו אני עם מישהו אחר, לא יודעת עדיין את רגשותיי
כי פתאום אתה חזרתה לחיי.
באת לי ביציאה שרגשותיך
אלי חזרו ושאותי אתה רוצה שוב
עכשיו אני מבולבלת כי אתה השתניה
הפכתה להיות ילד נצלן וחרמן...
יש לי מישהו אבל הוא גם לא כזה רציני
אלוקים בבקשה תעזור לי תן לי סימן
שאני אדע מה לעשות, תן אפילו סימן קטן
תדריך אותי לאן ללכת
כי אני אלוקים יש בי חשש
שלבסוף אני אאבד את שנהם
ואז אני את חיי ארצה למסור לך..
בבקשה עזור לי כי חיי רעים
ויש בתוכי תחושת ריקנות גדולה
ויש בי רגשות שאומרים לי שעדיף כבר ל=מ=ו=ת
מי שרוצה לעזור לי אז אני אספר לכם ת'סיפור. לפני שנה הייתי חברה של הילד הזה, היינו חברים חודש ווחצי נפרדנו פעמיים וחזרנו (הוא נפרד ממני) אני נפגעתי מאוד!! הייתי מאז עם עוד הרבה בנים. הרגשות כלפיו כבר נגמרו. לפני חודשיים התחילו לי אליו שוב רגשות, והוא לא ממש שם עלי. עכשיו הכרתי מישהו מה זה כוסון אבל הכי כוסון שיש בעולם! ואנחנו בקטע! לא יודעת לאן זה מוביל כי הוא כזה שכל הבנות רוצות ממנו ומה.. כמה זמן כבר נישאר ביחד?!!? זה לא יחזיק המון זמן! ומי שהייתי חברה שלו רודף אחריי ואומר לי שהוא אוהב אותי...אני לא ממש מאמינה לו אבל בדוק הוא מרגיש אליי משהו. היה בינינו משהו, התנשקנו בזמן שאני בקטע עם השני אני לא יודעת מה לעשות אני מבולבלת אני רוצה את שניהם ואני לא רוצה לאבד אף אחד מהם. הם גרים בעיר שונה מי שהייתי איתו גר איפה שאני והשני גר בתל אביב. זה שהייתי חברה שלו יודע שאני בקטע עם זה מתל אביב השני לא יודע כלום...מה לעשות אני רוצה את שניהם ולא רוצה לאבד אך אחד שניהם חשובים לי!!
בבקשה תעזרו ליייייייייייי






💬 תגובות (3)
שמתי לב שרשמת שאת לא יודעת את מי לבחור אז ככה העיניין הוא לא לבחור העיניין הוא מה את רוצה לא את מי את רוצה תחשבי ככה את היית עם אותו אחד רק חודש את עדיין לא החלטית בטוח לגבי אהבה אליו ורשמת שאת עכשיו עם מישהו כוסון אז .... כוסון אז מה זה לא מה שאמור להיות חשוב בקשר רציני את אמורה להמשך נכון אבל זה לא העיקר העיקר זה לאהוב אל תרצי להחליט בין השניים כי את לא רוצה להיות לבד תרצי להחליט בין השניים כשתרגשי שאת ממש אוהבת אחד מבניהם ואם לא אז אף אחד .
תאמיני לי זה קשה להיות לבד אבל זה קשה יותר גם שאת עם מישהו שאת לא אוהבת
מי שמתייאש ראשון סימן שהוא לא מספיק אוהב אותך ומי שלא התייאש ממך הוא זה שאוהב אותך באמת זה מה שיש לי להגיד לך מקווה שעזרתי לך ..... בהצלחה.!!!
אני מאחלת לך המון הצלחהההה ותמשיכי לכותב!
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות