🎵 שירי אהבה
~*~למה?! ככה זה לא תשובה!!!/אורטל..A..or..T..חח אלון הנה השיר בשבילך!! תגיבוו~*~
👁️
468 צפיות
💬
2 תגובות
למה כשהלב פונה לצד אחד הראש פונה למקום אחר?!
למה כל אחד מאיתנו כואב ו אף אחד לא אומר?!
למה כשאני רואה אותך הלב שלי פועם בחוזקה?!
למה לחשוב עליך אני לא מפסיקה?!
למה כשאתה רואה אותי אתה ישר משנה כיוון במהירות?!
למה קשה לך להתייחס אליי בפחות קרירות?!
למה כשאני שולחת הודעה אתה אף פעם לא מגיב?!
למה קשה לך להפסיק לי להכאיב?!
למה אתה לא יכול טיפ-טיפה להתייחס אליי?!
למה אתה לא מסוגל אפילו להסתכל עליי?!
למה מה עשיתי לך שאתה מתנהג ברוע לב?!
למה מי אתה בכלל שבך כדאי להתאהב?!
למה אתה כל כך מיוחד בשבילי ולא לכל השאר?!
למה לך אסור לבכות ולי תמיד מותר?!
למה מה שנכון בשבילי בשבילך הוא ההפך הגמור?!
למה אתה כל כך שונה ממני ולמה אתה כל כך סגור?!
למה אתה נעלב במהירות וישר בורח?!
למה אתה לא נותן לי לדבר איתך, לשוחח?!
למה אתה לא מוכן לענות לי על שום שאלה?!
למה כשאני מדברת איתך אתה נלחץ בבהלה?!
למה כל כך קשה לך להגיד מילה טובה?!
למה זה קשה לך? ככה זה לא תשובה!!!
אלון זה השיר שהקראתי לך חחח קבל מואיותתתתתתתתתתתתת
(כתבתי את זה בשביל חברה שלי(אחותי התאומה) שהיא ואני ועוד הרבה אנשים מרגישים ככה...)
אורטל..A..or..T...
תגיבו בבקששששששההההההההההההההההההההההה
למה כל אחד מאיתנו כואב ו אף אחד לא אומר?!
למה כשאני רואה אותך הלב שלי פועם בחוזקה?!
למה לחשוב עליך אני לא מפסיקה?!
למה כשאתה רואה אותי אתה ישר משנה כיוון במהירות?!
למה קשה לך להתייחס אליי בפחות קרירות?!
למה כשאני שולחת הודעה אתה אף פעם לא מגיב?!
למה קשה לך להפסיק לי להכאיב?!
למה אתה לא יכול טיפ-טיפה להתייחס אליי?!
למה אתה לא מסוגל אפילו להסתכל עליי?!
למה מה עשיתי לך שאתה מתנהג ברוע לב?!
למה מי אתה בכלל שבך כדאי להתאהב?!
למה אתה כל כך מיוחד בשבילי ולא לכל השאר?!
למה לך אסור לבכות ולי תמיד מותר?!
למה מה שנכון בשבילי בשבילך הוא ההפך הגמור?!
למה אתה כל כך שונה ממני ולמה אתה כל כך סגור?!
למה אתה נעלב במהירות וישר בורח?!
למה אתה לא נותן לי לדבר איתך, לשוחח?!
למה אתה לא מוכן לענות לי על שום שאלה?!
למה כשאני מדברת איתך אתה נלחץ בבהלה?!
למה כל כך קשה לך להגיד מילה טובה?!
למה זה קשה לך? ככה זה לא תשובה!!!
אלון זה השיר שהקראתי לך חחח קבל מואיותתתתתתתתתתתתת
(כתבתי את זה בשביל חברה שלי(אחותי התאומה) שהיא ואני ועוד הרבה אנשים מרגישים ככה...)
אורטל..A..or..T...
תגיבו בבקששששששההההההההההההההההההההההה






💬 תגובות (2)
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות