🎵 שירי אהבה
הסבר לפרידה ... יושבת בפינה ועליך בוכה :( / סילבסטר החתולה
👁️
717 צפיות
💬
4 תגובות
תגיד לי איך לעצור את הדמעות.....
תגיד לי למה להפסיק עליך לבכות?
רואה אותך ונשמתי נעצרת
צובט לי בלב וכואב לי בנשמה.
רואה אותך וזה כואב ...
שמה שביננו לעולם לא יקרה.
זה קשה ועל זה אני בוכה, שאותך אצטרך לשכוח
שאני יודעת שבראשי לעד אזכרך.
לא משנה מה יהיה ....
תמיד אזכור את הנשיקה הראשונה.
תמיד אזכור שאתה היית אהבתי הכה גדולה.
איתך חוויתי רגעים יפים
אהבנו כמו זוג בעננים.
חלקנו יחד הרבה רגשות
חום, עצב, אהבה ותשוקה עזה.
חבל שזה נגמר כה מהר.
עכשיו הגעתי למסקנה שמבין כל הטעויות והשגיאות שעשיתי
הדבר הכי נכון הייתה הפרידה שלנו .
הוצאתי בפניך את כל אשר אני מרגישה
רציתי לבקש ממך סליחה.
רציתי לומר, רציתי שתבין...
שאני לעולם לא אעשה דבר לרעתך.
ואתה אליי חייכת, אותי מאוד הבנת.
ניסית לעודד אותי כי ראית שאני סגורה בתוך עצמי.
ראית את הכאב שהיה לי בלב...
ראית באמת ש... לך דאגתי עד כדי כך שלהזהיר באתי.
ועכשיו אני יודעת שזה יהיה קשה
שכל יום אותך אני אראה .
זה ישרוף לי מבפנים את הנשמה
יכאב לי עמוק עמוק בתוך המחשבה.
לכן כל יום וכל ליל עליך אני חושבת
לפני השינה אותך אני מדמיינת...
יושבת ונוצרת ....
בימים השמחים אני נזכרת
ואחרי מה שאז היה
יושבת בפינה ועליך בוכה
מקווה שאהבתם
:(
אפשר לומר שהשיר הזה כמעט אותו דבר כמו הקודם
אבל כאן אני מדברת על ההרגשה שלי
לגבי ההחלטה שגרמתי :(
מקווה שנגע לליבכם
אוהבת מעיינוש
תגיד לי למה להפסיק עליך לבכות?
רואה אותך ונשמתי נעצרת
צובט לי בלב וכואב לי בנשמה.
רואה אותך וזה כואב ...
שמה שביננו לעולם לא יקרה.
זה קשה ועל זה אני בוכה, שאותך אצטרך לשכוח
שאני יודעת שבראשי לעד אזכרך.
לא משנה מה יהיה ....
תמיד אזכור את הנשיקה הראשונה.
תמיד אזכור שאתה היית אהבתי הכה גדולה.
איתך חוויתי רגעים יפים
אהבנו כמו זוג בעננים.
חלקנו יחד הרבה רגשות
חום, עצב, אהבה ותשוקה עזה.
חבל שזה נגמר כה מהר.
עכשיו הגעתי למסקנה שמבין כל הטעויות והשגיאות שעשיתי
הדבר הכי נכון הייתה הפרידה שלנו .
הוצאתי בפניך את כל אשר אני מרגישה
רציתי לבקש ממך סליחה.
רציתי לומר, רציתי שתבין...
שאני לעולם לא אעשה דבר לרעתך.
ואתה אליי חייכת, אותי מאוד הבנת.
ניסית לעודד אותי כי ראית שאני סגורה בתוך עצמי.
ראית את הכאב שהיה לי בלב...
ראית באמת ש... לך דאגתי עד כדי כך שלהזהיר באתי.
ועכשיו אני יודעת שזה יהיה קשה
שכל יום אותך אני אראה .
זה ישרוף לי מבפנים את הנשמה
יכאב לי עמוק עמוק בתוך המחשבה.
לכן כל יום וכל ליל עליך אני חושבת
לפני השינה אותך אני מדמיינת...
יושבת ונוצרת ....
בימים השמחים אני נזכרת
ואחרי מה שאז היה
יושבת בפינה ועליך בוכה
מקווה שאהבתם
:(
אפשר לומר שהשיר הזה כמעט אותו דבר כמו הקודם
אבל כאן אני מדברת על ההרגשה שלי
לגבי ההחלטה שגרמתי :(
מקווה שנגע לליבכם
אוהבת מעיינוש






💬 תגובות (4)
ואני גם מצטערת שחווית דבר כזה
=(
אני מבטיחה שאני אמשיך לכתוב לכם
אבל זה יהיה בתדירות נמוכה מאוד
כי אני עסוקה בלימודים ויש לי בעיות גם נפשיות חח סתם מאמי
אבל באמת אני זקוקה לקצת זמן לבד
ולחשוב על כל מה שחוויתי
אבל אני מבטיחה לכם שלעולם לעולם לא אשכח אותכם
ואני אמשיך לפוצץ אותכם בשירים ובפתגמים
אוהבת מלאאאאאאאאאאא
מעיינוש
בדיוק מה שקרה לי..!!!
איזה יפה..!!!
תמשיכי לכתוב נשמה..!!!
אני שמחה שאהבת
אוהבת מלאאאא
מעיינוש
אין זה ממש יפה!!!
מאמי ישרי כוח!!חחח:)
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות