פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
« חזרה לשירי אהבה
🎵 שירי אהבה

«::*°אולי הגורל יתהפך שוב :( :( °*::»/«::*סילבסטר החתול°*::»

👁️ 550 צפיות
💬 4 תגובות
עדיין מחכה לך, אולי הגורל יתהפך שוב,
אולי תעמדי בדלת והחיוך על פניי ישוב,
וכמו פעם תגידי בקול שלך הכל כך מופלא,
"אפשר לקבל קצת יחס?", ברור! איזו שאלה?

אני אתן את כולי, פשוט את כל כולי,
הכל בשבילך אהובה, יקרה שלי.
אני כל כך מתגעגע אלייך, יותר מידי,
כבר חשבתי שהצלחתי לקום על רגליי.

לראות קצת הלאה, אבל העתיד בלעדייך ריק,
אין בו עלילה, לא תוכן, הכל כבר מתפרק,
שומע שוב ושוב את השירים שלנו ושוב בוכה,
ולדמעות אין סוף ובהן אני שוחה.

שעה ועוד שעה, יום ועוד יום והכאב מתגבר,
אני יכול להריח אותך לצידי, ואפילו יותר,
להרגיש אותך שוכבת לצידי במיטה ומחבקת,
מחייכת את החיוך שהיה שמור רק לשנינו ושותקת.

אני לא יכול יותר, אני מרגיש שאני עומד להשתגע,
הלוואי ולא הייתי יותר, אין בי עוד כוח לחיים אני יודע,
את החיים שלי ופשוט לא הבנתי את זה, אך עכשיו מאוחר,
מה יהיה? לא יודע, הלב שלי פשוט מחורר.

ברקע מתנגן השיר שלנו וקורע מליבי חתיכה, חתיכה,
את כבר לא איתי, ומנסה להיות חזק בשבילך נסיכה,
אבל כמו בכל ממלכה, כשהמלך נופל, הממלכה מתפרקת,
ולי אין את הכוחות להיות במקומך, הנשמה כבר זועקת.

כשאמרתי פעם בשעת כעס שבא לי למות,
את כעסת שככה אני מוותר על החיים והמציאות,
אמרת שאת לא מוכנה לשמוע אותי מדבר כך,
אז למה רק לך מותר? למה רק לך?

למה הלכת ממני? אם רק היית חוזרת הייתי מוכן לשנות הכל,
מוכן להיות מה שתבקשי, רק שתהיי איתי שוב עם הלב הגדול,
כשבאתי אלייך, בפעם ההיא, לבד, רציתי לומר כל כך הרבה דברים,
ישבתי שם "לידך" והמילים סירבו לצאת מפי, הלב נסדק לשברים.

המילים מליבי זעקו אלייך אך את המשכת לשתוק,
הלב שבי היה משותק, הוא היה פשוט בשוק,
האחיות הקטנות שלך כתבו על החול בים:
"אנחנו מתגעגעות אלייך נורא", הלב שלי נעלם.

כל כך הבנתי אותן, איך אותן לא ניחמתי?
רק בכיתי ובכיתי ואת עיניי אני עצמתי,
ואז הן באו וחיבקו אותי מול הגלים בים,
כאילו רצו להגיע אלייך דרכי, אך רק עמדתי שם.

אני יודע שאני צריך להיות חזק בשבילן אבל המציאות אכזרית,
אין לי כוח להתמודד, רוצה לישון ולא לקום יותר מהכרית,
רוצה שאלוהים שלך, זה שלקח לי אותך, שייקח גם אותי,
שיביא אותי אלייך, כי בלעדיך כואב לי בנשמתי.

אני מתחנן אלייך שתבואי לי פעם אחת בחלום,
שתגידי לי שהכל בסדר ושאת מאושרת היום,
שאת סולחת אבל את לא באה אליי נשמה,
הידיעה שאת לא סולחת, את הכאב פשוט מעצימה.

אני לא מוצא את עצמי, היום הזה רע במיוחד,
מחקו לנו את כל ההודעות מהפלאפון, הכל נכחד,
כל ההודעות ששמרתי, כל הזכרונות מהתקופה האחרונה,
כל מילות האהבה שכתבת לי בשעת לילה מאוחרת במשך השנה.

הכל איננו, אני יודע שיש לי המון מכתבים שהתכתבנו,
שיש לי ערימות של זכרונות אבל לזה היה לי יחס אחר כי התאהבנו,
אני מרגיש שהקרקע מתחתיי נשמטת ואין לי במה להיאחז,
אין לי כוח להיות כלום, אין לי כוח להיות, הלב מתבזבז.

האחיות שלך כנראה מרגישות בכך כי גם הן לא מבקשות את קירבתי,
כאילו הן מבינות שאין לי יותר מה להציע להן מתוך נשמתי,
אני מרגיש שתכף אני מתפוצץ, משתגע ורוצה לצרוח,
לצרוח לאלוהים שלך שיראה מה עשה לי, לקח לי ת'כוח.

שיראה את המשפחה שלך, כמה סבל רב יש,
מליבי שוב פעם סליחה ממך אני מבקש,
יפה שלי, אני לא יכול יותר, כל כך רוצה אלייך,
משתגע מגעגועים ואין לי נחמה כאן בלעדייך.

רוצה לבוא ולא לתת לך יותר ללכת,
להגיד לך שלתוך ליבי את תמיד שייכת,
רק בקשה: אם לא יכלתי לחיות לצידך,
אז לפחות שיתנו לי למות כאן לידך.

אל תשנאי אותי על זה שאני חלש אלייך,
אני חייב אותך, להיות שוב בתוך חייך,
מקווה שתשמעי מאלוהים על המכתב,
ותגידי לי אם סלחת לי ואיך אצלך עכשיו?

💬 תגובות (4)

sonesta 2005-08-02 00:19:04
אלון... אני באתר הזה מאז שהקימו אותו.. אבל אני לא מראה את עצמי כי אני נהנית לראות שירים ומכתבים שאתם כותבים!
אני נהנית מאוד לקרוא את כל השירים שלך...
למרות שהשיר הזה מאוד עצוב ומקווה מאוד שהוא לא אמיתי... הוא מאוד ריגש אותי עד למצב שאני הייתי עם דמעות בעיניים... השיר הוא על מקרה אמיתי?
אז נשמה תמשיך לכתוב... אתה נותן השראה להמון
T0xIC-GiRl 2005-06-15 16:33:28
זה מהמם ועצוב.....
אבל יש לך את זה אתה יודע לכתוב!
פיקולו 2005-06-11 16:49:23
אלון!! מה קרהההההההההה??? זה שיר כל כך עצובב
דיי זה מרגש מאוד ולאט לאט גם מגיעות הדמעות....
אני מקווה שהשיר לא אמיתי... ואם כן אז תדע שאני כאן בשבילךךך
בכל יום בכל שעה
ביי ביי
מור.
NOFAROOOSH 2005-06-11 16:18:53
אין לי מילים, סורי =/
אלונוש, אתה פשוט לא מבין כמה כיף לקרוא את השירים שלך...
שיהיה לך בהצלחה ותודה על כל התמיכה הזאת שתמיד אתה מגיב בשירים שלי...
חולה עליך מאמי..
נוופוששששששש =)

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך