שאתם מדברים עם מישו ואז נזכרים במשו
ומתחילים לצחוק ואתם לא יודעים איך להסביר למי שדיברתם איתו על מה צחקתם בלי שהוא יחשוב
שאתם יותר מטומטמים ממה שיצאתם באותו הרגע?
קרה לי הרגע אני מדברת עם אחותי פתאום אני חושבת על משו פתאום אני מתחילה לצחוק כמו איזה מפגרת
ולא מצליחה לעצור ואחר כך שאני מפסיקה אחותי שואלת אותי על מה אני צוחקת אני באה לספר לה
ואז צוחקת שוב D:
היי 😛
אאאחחחח...:]
קרה לי בדיוק אותו דבר היום.
דיברתי עם אימא,
ובראש נזכרתי בכל האיחוד מאפיות שלנו.
והתחלתי כל-כך לצחוק.
אימא שלי חשבה שהשתגעתי.. 😂
העיקר שאני יודעת שאני "לא" משוגעת.
אוהבת אותך מירבי
רגינה- חעחעחעחע XD גם לי זה ככה ואהמ..כן את ממש "לא" משוגעת :] אל תצתנעי רגי
אוהבת אותך המונים 3>
מאיה- איזה פאדיחה זה חעחע
QUOTE (סוופרמאמי @ 27/09/2007) רגינה- חעחעחעחע XD גם לי זה ככה ואהמ..כן את ממש "לא" משוגעת :] אל תצתנעי רגי
אוהבת אותך המונים 3>
רגע גם את חשבת בדיוק על האיחוד? וצחקת?
חחחחחחח
QUOTE (רגייי @ 27/09/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 27/09/2007) רגינה- חעחעחעחע XD גם לי זה ככה ואהמ..כן את ממש "לא" משוגעת :] אל תצתנעי רגי
אוהבת אותך המונים 3>
רגע גם את חשבת בדיוק על האיחוד? וצחקת?
חחחחחחח
כההה חעחעחע P: יש לנו קשר טלפתי אנחנו סוג של אורי גלר O:
QUOTE (סוופרמאמי @ 27/09/2007) QUOTE (רגייי @ 27/09/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 27/09/2007) רגינה- חעחעחעחע XD גם לי זה ככה ואהמ..כן את ממש "לא" משוגעת :] אל תצתנעי רגי
אוהבת אותך המונים 3>
רגע גם את חשבת בדיוק על האיחוד? וצחקת?
חחחחחחח
כההה חעחעחע P: יש לנו קשר טלפתי אנחנו סוג של אורי גלר O:
😮 😮
ווווואוו..:]
אפילו חושבות אותו דבר.
לא סתם אנחנו "האיחוד"
QUOTE (רגייי @ 27/09/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 27/09/2007) QUOTE (רגייי @ 27/09/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 27/09/2007) רגינה- חעחעחעחע XD גם לי זה ככה ואהמ..כן את ממש "לא" משוגעת :] אל תצתנעי רגי
אוהבת אותך המונים 3>
רגע גם את חשבת בדיוק על האיחוד? וצחקת?
חחחחחחח
כההה חעחעחע P: יש לנו קשר טלפתי אנחנו סוג של אורי גלר O:
😮 😮
ווווואוו..:]
אפילו חושבות אותו דבר.
לא סתם אנחנו "האיחוד"
רואה זה סימן מאלוהים 😮
שתי גנובות .. חח
אווהבת אתכן
חח והכי עצוב שעד שאת מצליחה להירגע ולספר על מה צחקת כמו בת אדם,
מסתכלים עלייך בפרצוף של "מה מצחיק בזה?"
ברי- 😁 חעחע לגמרי 😛 אוהבת אותך 3>
נופי- נאכון? יאו ששואלים אותי מה מצחיק בזה בא לי לתת להם לאפה לפנים חעחע
אוהבת אותך 3>
ליפי- חעחעחע פאדיחה אה? לאב יהה 3>
קורה לי הרבהה חחח
זה הכי כיף בעולם ומצחיקק
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 27/09/2007) כן , לרווב .
😁