חחחחחח יותר מידי פעמים..😛
חחח זה תמיד קורה לי
אנשים חושבים שאני כבר איזה מטומטמת עד שעושים פרצוף של"יהיה טוב"והולכים חח
ואני?עוד צוחקתתתתתתתתתת
חח
אל תדאגי את לא לבד..
חחחחח אורטל לפחות עם יאשפזו אותי לא יאשפזו אותי לבד חעחעחע
ואני שונאת את המבט הזה
עלי לא מסתכלים במבט של יהיה טוב
מסתכלים עלי במבט של את גמורה וותרי לכי לבית משוגעים ושכחי לצאת משמה
אוהבת אותך 3>