יפה שליי
אל תרגישי רעע
אוהבת אותך
טניוש שלי אני אוהבת אותך , תודה
היית נשמעת לי לא כל כך טוב..
יפה שלי יהיה בסדררר,את תהיי בסדר והכל יהיה בסדר
תנסי לחשוב על דברים טובים,תשמעי מוזיקה,לא יקרה שום דבר רע יפיופה
תצאי עם חברות...תנסי להנות..לא יקרה שום דבר..
זה יעבור אל תדאגי נשמה שלי...
אני פה תמידדד..מת עלייךךך.
דברי איתי.
נירוו שלי
תודה מאמי ,
אני מרגישה כבר יותר טוב [:
מתה עליךך יפה שלי