ברברה שלי מה קרההה מאמי..?!?
ברו'ש מה קרה יפה שלי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברושש מהה קרהה מאמיי???
לא משנה מה זה אל תהיי עצובהה בגללוווווו !!!!!!!!!
יש לי חולשה \:
אני מרגישה שהולך לקרות משהו רע ..
אני מרגישה את זה כ"כ
אני מפחדת 😢
בוביי אל תרגישיי רעע..
תחשביי רק על דברים טובים..
לא יקרה שום דבר רע...!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך.!!
בורי קודם כול תהיי רגועה תינשמי עמוק ותשתי מים,
אל תפחדי בטח זה משהו שיעבור לא יקרה כלום.
אני מנסה לחשוב רק טוב
אבל יש לי צמרמורות ולחצים בכל הגוף \:
אני מפחדת שיהיה משהו לא טוב , חס וחלילה ..
אוהבת אותך טניוש
אל תחשבי שלילי
נכון שלפעמים באות תחושות כאלה
אבל תתני לזה לעבור
תעסיקי את עצמך בדברים אחרים
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליפליפ ומורני
תודה יפות שלי, אוהבת אתכן ..
מקווה שיעבור
חושבת חיובי 😊
תודהההההה
QUOTE (koka15 @ 27/08/2007) ליפליפ ומורני
תודה יפות שלי, אוהבת אתכן ..
מקווה שיעבור
חושבת חיובי 😊
תודהההההה
אוהבת אותך(:
הכול יהיה בסדר.
ואי מכירה את זה ברוש יפה שלי
זה יעבור מאמי..
תעשי משהו שאת אוהבת
תצאיעם חברות..
ריטה תודה יפה שלי , אוהבת אותך כ"כ
ליפליפ אוהבת אותך שגעת קטנה שלי