פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

הדבר הזה=/

✍️ chen-daskal 📅 26/08/2007 12:19 👁️ 356 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
הדבר הזה שניקרא חיים
הורס אותי
נופלת מיום ליום יותר ויותר
אנשים רוצים לחיות ואני רוצה למות
אנשים רוצים לחייך ולצחוק
ואני רוצה לבכות

הדבר הזה שניקרא חיים
כבר לא כל כך משמעותי בישבילי
רואה את זה כיותר גרוע מהמוות

הדבר הזה שניקרא חיים
כבר לא בישבילי
מרגישה שאני לא צריכה להיות פה
זה כבר יותר מידי גדול עלי
כל הזיופים כל האושר שמצפים
מחייכת אבל בעצם בוכה
עם אנשים אבל לבד

הדבר הזה שניקרא חיים
כבר לא רוצה אותו=/



אוווווווווף נמאס לי כל פעם אני נופלת מחדש
שוב ושוב ושוב מתי תיהיה עליה?
ועכשיו זה הגיע לשיא השבועיים הכי מגעילים שהיו לי
הכל קרה בו מ-ו-ו-ת ריבים כאב לב פרידות הכל אוף
לא מסוגלת להחזיק יותר את עצמי אני קורסת
מאמי את חייבת להחזיר את עצך אסור לך ליפול
והכי חשוב אסור לך לדבר ככה... אל תגידי אפילו את המילה מוות..

זה תקופה והיא תעבור ותבוא תקופה יותר טובה.
אם את רוצה לדבר עם מישהו אני פה בפרטי..=]

קבלי ממני חיבוק ענקיייייייייי 😘
מאמי תזכרי שתמיד יש תקופות קשות
פעם טוב פעם רע
פעם עצוב פעם שמח
וגם אם התקופה הזאת ארוכה ואת מרגישה
שהיא לא נגמרת את חייבת להחזיק את עצמך
ולהיות חזקה קודם כל בשביל עצמך
ואח"כ בשביל המשפחה החברות הידידים בשבילנו
ובשביל כל מי שסביבך.
את תיראי שהכל יסתדר
זה רק עניין של זמן
אל תרימי ידיים ותלחמי על מה שאת צריכה ורוצה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חנצ'וק יפה שלי
בחיים יש תקופות ,
תקופות של ירידות תופוקת של עליות
תקופות של עצב , תקופות של שמחה

יש רגעים בחיים
שאת לא מבינה מהיכן הם באים.
את חיה בספק אם זה טוב או רע
ואפילו מרגישה שאת חלשה נורא ולא יכולה יותר
אבל תנסי לרגע לעצום עיניים,
תרגישי שרק את יכולה לקחת את החיים שלך בידיים
תנסי לגעת בעצמך, להרגיש שאת שם
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות



לפעמים צריך את השקט הזה
כשהוא רוצה-הוא משתיק את הזיכרונות,
וכשרוצה- מעלה געגועים.

לפעמים צריך את השלווה הזאת
כשהיא רוצה- היא משכיחה את הדמעות,
וכשרוצה- מציפה את הכאבים.

לפעמים צריך את העיניים האלו
שיודעות צער, ששופעות אור
שרואות פרח וקוטפות
בעדינות בקצות האצבעות
שמשקות אותו בלחש בדמעות
ואז יודעות
שיש בשביל מה לחיות.

חנצ'וק נכון שרע לך , אבל בסופו של דבר הכל יסתדר
זה לא ישאר לנצח ככה
תחייכי תחיוך המושלם שלך !!

בדקה אחת של עצב אתה מאבד 60 שניות של שמחה



אני שולחת לך חיבוק ענקקיי
ותזכרי שאני תמיד פה !
אוהבת אותך 3>
מסכימה עם כולןן

יפה שליי
יהיה טובב
את רק צריכה להאמין בזהה
ואת תראי שהטוב יגיע הקרובב

אוהבת אותך
אם את צריכה משהו
תמיד תדעי שאני פהה
פעם קמים
ופעם נופלים
הסוד הוא לא לוותר
להלחם בשביל להשאר למעלה
ותאמת?! הכול בראש
ברגע שתחליטי שדיי אני לא נותת לעצמי ליפול
ברגע שאת מתאמצת בשביל האושר שלך
את תקבלי את התוצאות
חן?..



מאמי,קודם כול מוות..
מה את חושבת על מוות בכלל?...אוי ואבוי לך!..
אני מבינה שקשה לך,ששום דבר לא מסתדר
את לא מרגישה עלייה ורק יורדת למטה לתחתית
אבל זה לא אומר שזהו,נגמרו החיים,
זה לא אומר שפתאום אני מפסיקה לחייך, לצחוק,להרגיש את החיים האמיתיים..
איפה הילדה המצחיקה,החייכנית?..איפה?
לא מתאים לך מתוקה שלי!..

חנצו'ק...
אם לא נתמודד עם קשיים, לא נוכל להתחזק

אני מבינה שאחרי כל ירידה וירידה את כבר לא מסוגלת לקום על הרגליים ולחייך את החיוך המדהים שיש לך,לצחוק את הצחוק שלך..
אבל אל תתני לכל אותם הדברים,לכל אותן הירידות,התקופות הרעות האלה,
לגרום לך ליפול יותר..ממש לא...

הפך את צריכה לקום,להרים את הראש גבוה
להבין שאחרי כל זה את רק תתחזקי,את רק תלמדי דברים אחרים,לקחים שונים
זאת תקופה אשר עוברת,
תקופה שפשוט צריכה לעבור עם הזמן.תקופה שקשה לך איתה אני מאוד מבינה..

לפעמים החיים לא לטובתנו,אפילו לרעה..
אבל תאכלס באמת כל מה שקורה אנחנו לא יכולים לדעת מה טוב ורע..
כי אלוהים מעביר אותנו דרך הקשיים האלה
הוא נותן לנו ללמוד דברים שונים ,להתחזק יותר מאשר היינו קודם

אל תתני לעצמך ליפול
אל תתני לעצמך להפסיק לחייך
אל תתני לכל אותם הדברים להרוס אותך בבעת אחת

אל תתן לתקופות קשות שעוברות עלייך לשבור אותך
אלא תתני להם ללמד אותך דברים שונים של החיים.

את האמת הנכונה, להבין מי באמת האנשים שעומדים לצידך ומי לא..


בקיצור יפההה שלי!?..
אין סיבה שתיהי כל-כך עצובה!..
אני מבינה שהסיום של התקופה הזאת נראה לך רחוק מתמיד,
אבל הסיום של הרע יבוא חנצו'ק שלי..את תראי!.. :]

אני אוהבת אותך כל-כך...כל-כך..
אולי ניפגש היום?..
רק אם את רוצה..


אוהבבבבבבתת אותך
אני לא יודעת מה קורה לך
את כבר לא מדברת איתי לא כלום

אני דואגת לך, דברי איתי
QUOTE (בובת_זכוכית @ 26/08/2007) אני לא יודעת מה קורה לך
את כבר לא מדברת איתי לא כלום

אני דואגת לך, דברי איתי
באמת נעלמת 😊
לא מדברת ,לא כלום ושאני מתעניינת את לא מדברת
תאמת אני כבר לא מכירה אותך לא היית ככה

אוהבת אותך ואת יודעת איפה למצוא אותי
מאמי צריך להיות חזקים!
מה לעשות
החיים קשים
והם בוחנים אותנו.
בנות תודה אני מעריכה אותכן אתן מדהימות אחת אחת
אני יכול לספר קראו לי יותר מידי אכזבות מאנשים ממישהו
מעצמי מ-כ-ל אבל מה ששבר אותי
זה שאחות של סבתא שלי ..
סבתא של בת דודה שלי
שאני מכירה יותר מידי טוב נפטרה אתמול בלילה=/
החיוך הפך לבכי ולעצב ולא משתנה לי כרגע
ורגינוש מאמי אין לי בעיה שנשב איפשהו תדבריאיתי
ועדי ואושרית זה בסדר לא רק ממכן התרחקתי אפשר להגיד שגם מעצמי
QUOTE (chen-daskal @ 26/08/2007) בנות תודה אני מעריכה אותכן אתן מדהימות אחת אחת
אני יכול לספר קראו לי יותר מידי אכזבות מאנשים ממישהו
מעצמי מ-כ-ל אבל מה ששבר אותי
זה שאחות של סבתא שלי ..
סבתא של בת דודה שלי
שאני מכירה יותר מידי טוב נפטרה אתמול בלילה=/
החיוך הפך לבכי ולעצב ולא משתנה לי כרגע
ורגינוש מאמי אין לי בעיה שנשב איפשהו תדבריאיתי
ועדי ואושרית זה בסדר לא רק ממכן התרחקתי אפשר להגיד שגם מעצמי
תחזרי לעצמך אל תרחקי תסביבה שלך
השתנת ולדעתי זה לרעה 😊
אוקי מאמי שלי..
תיהי חזקה..!...

אוהבת אותך כל-כך..:]

וסורי לא שמתי לב שמה שברי רשמה לך..רשמתי לך גם באשכול שפתחתי..
לא ראיתי שהיא כבר שמה את זה..מצטערת

QUOTE (רגייי @ 26/08/2007) אוקי מאמי שלי..
תיהי חזקה..!...

אוהבת אותך כל-כך..:]

וסורי לא שמתי לב שמה שברי רשמה לך..רשמתי לך גם באשכול שפתחתי..
לא ראיתי שהיא כבר שמה את זה..מצטערת
לא משנה כמה תכתבו את זה
כל עוד זה בה ממקום אמיתי
אוהבת אותך..


ואושרית מה אני יעשה לא תמיד הכל ורוד
ואני יודעת שהשתנתי יותר התבגרתי אפשר להגיד
ואוו ואוו מזה המילים האלו מאמי
למות הגזמתתתתתת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך