חנצ'ו אני אוהבת אותך
הכל יסתדר
הדבר הזה שניקרא חייםם
גורם לנו גם להינות לפעמיםם
ולא רק לסבול
אצל כולם זה ככה
תאמיני ליי גם אני ככה כבר המוןן זמןן
אני לא מבינה למה צריך את זה
אבל בשביל שנדע להעריך את האושר
צריך גם לחוות עצב וכאב
אני מבטיחה לך שהעליה מתחילה
ליפול זה קל לעלות זה קשה
תהיא אופטימית מאמי
החיים שווים כל דמעה
אבל אף בנאדם לא שווה אותהה
אוהבתת3>