מה קורה לייייייייייי?!?!?
באלי למוווות
לא רוצה להיות פהה..
אני מרגישה לבד..
ועוד ביומולדת שלי=[[
דיי אני לא יכולהה
קחו אותי מפההההההההה
QUOTE (shoshonit @ 25/08/2007) מה קרה בובהההה?
אווווווווף אני לא יודעת..
פתאום אני מרגישה בודדה..
מרגישה שאפחד לא אוהב אותי..=[
אפחד לא איתי..
אין לי חיבוק חםם
פשוטט לא באלי להיות פהה..
נמאסס לי כברר..
הכל יוצא לי חרא=\
מה קרה מאמי???
קודם כל מזל טוב=]
דבר שני.. דברי איתי דחוווף!!!
בפרטי או באייסי איפה שבא לך..
האייסי שלי זה 329540371
QUOTE (-יסווו- @ 25/08/2007) QUOTE (shoshonit @ 25/08/2007) מה קרה בובהההה?
אווווווווף אני לא יודעת..
פתאום אני מרגישה בודדה..
מרגישה שאפחד לא אוהב אותי..=[
אפחד לא איתי..
אין לי חיבוק חםם
פשוטט לא באלי להיות פהה..
נמאסס לי כברר..
הכל יוצא לי חרא=\
אני מבינה אותך..
חחח גם לי זה היה קורה וגם ביום הולדת שלי דווקא..
תמיד הכל היה רע ואת מרגישה הכי לבד בעולם וכל מה שאת רוצה זה חיבוק..
לא יותר מזה..
מכירה את זה...
אבל זה עובר...
כמו כל דבר בחיים זה עובר...
תיהי חזקה אל תישברי..
ואני שולחת לך את החיבוק הכי הכי הכי גדול וחם שרק אפשר...
ואם הייתה חלי אפשרות הייתי מחבקת אותך באמת חחח ולא דרך המחשב..
מאמי...
קודם כול תורידי ת'מילה "למות" עכשיו ומיד!
מה קורה איתך!?..
אני מבינה שפתאום את מרגישה לבד,
איך לך מישהו שיחבק כרגע,
אבל זה לא אומר שלא אוהבים אותך..
אני בטוחה שיש הרבה אנשים מסביב שאוהבים אותך במיוחד המשפחה שלך
יש כאלה שלא בדיוק יודעים
איך להראות אהבה,
הם אוהבים עם הלב
ואני בטוחה שאת ילדה מקסימה,ונהדרת..:]
זאת תקופה,ואת תעברי אותה
אולי זה אפילו לטובה קצת להתבודד,להיות לבד
ולהבין מי באמת קרוב אלייך ומי לא..
מחר שבוע חדש,בוקר חדש
תקומי עם חיוך,שמחה,תיהי מאושרת
אל תתני לדברים להשפיע עליך ובמיוחד לא למות
מה קרה איתך?
ככה לוותר?..אין מצב!..
מהר תרימי ת'ראש,כמה שקשה לך כרגע.
ותביני שאת תתגברי על התקופה הזאת..ויהיה מעולה..:]
רק תקווה ,אמונה וסבלנות
וברור..
יום הולדת שמיח
המון מזל טוב...:]
הרבה אושר ושמחה..הצלחה..
עד 120..
שולחחחחת לך חיבוקקקקיי ענקיי..
מווואה 😊
משום מה תמיד זה קורה בימי הולדת..תצאי מהמחשבה הזו מאמי..ושיהיה המון מזל טוב אוהבים אותך
יסמינייייייייי שלי אני אוהבת אותך (=
מבינה אותך כ"כ גם אני הרגשתי ככה ביום הולדת.
קבלי נשיקהההה ענקית וחיבוק דוב,
ותדעי שאני תמיד פה בשבילך.
יום הולדת שמח יפה שלי 😊
QUOTE (רגייי @ 25/08/2007) מאמי...
קודם כול תורידי ת'מילה "למות" עכשיו ומיד!
מה קורה איתך!?..
אני מבינה שפתאום את מרגישה לבד,
איך לך מישהו שיחבק כרגע,
אבל זה לא אומר שלא אוהבים אותך..
אני בטוחה שיש הרבה אנשים מסביב שאוהבים אותך במיוחד המשפחה שלך
יש כאלה שלא בדיוק יודעים
איך להראות אהבה,
הם אוהבים עם הלב
ואני בטוחה שאת ילדה מקסימה,ונהדרת..:]
זאת תקופה,ואת תעברי אותה
אולי זה אפילו לטובה קצת להתבודד,להיות לבד
ולהבין מי באמת קרוב אלייך ומי לא..
מחר שבוע חדש,בוקר חדש
תקומי עם חיוך,שמחה,תיהי מאושרת
אל תתני לדברים להשפיע עליך ובמיוחד לא למות
מה קרה איתך?
ככה לוותר?..אין מצב!..
מהר תרימי ת'ראש,כמה שקשה לך כרגע.
ותביני שאת תתגברי על התקופה הזאת..ויהיה מעולה..:]
רק תקווה ,אמונה וסבלנות
וברור..
יום הולדת שמיח
המון מזל טוב...:]
הרבה אושר ושמחה..הצלחה..
עד 120..
שולחחחחת לך חיבוקקקקיי ענקיי..
מווואה 😊
לקחתאת כל מה שחשבתי ופשוט הוצאת את זה חחחח
תודה😊😉
מיותר לציין שאני מסכימה עם כל מילה נכון?
וואי גם לי זה קרה ביומולדת שלייייי..
בעע..
אבל תני לזה לעבור אל תחשבי על זה..
אני בטוחה שיש מלא אנשחם שאוהבים אותך ורוצים להיות איתך..
אבל יש ימים כאלה שזה פשוט לא היום שלךך.
מבאס שזה יצא לך דווקא ביומולדת..אבל תחשבי שמחר יום חדש בוקר חדש..
תלכי לישון תנוחי ותקומי רעננה..
את תראי שהכל ישתפר..
ואפילו תוכלי לחגוג את היומולדת😛
מתוקה שיהיה לך המון המון המון מזללל טובבב עד 120😘
ד"א לכל בנאדם יש את התקופות האלה בחיים שהוא מרגיש שהוא לבדד..
אבל תזכרי דבר אחד חשוב..הכל עוברר..:]
QUOTE (רגייי @ 25/08/2007) מאמי...
קודם כול תורידי ת'מילה "למות" עכשיו ומיד!
מה קורה איתך!?..
אני מבינה שפתאום את מרגישה לבד,
איך לך מישהו שיחבק כרגע,
אבל זה לא אומר שלא אוהבים אותך..
אני בטוחה שיש הרבה אנשים מסביב שאוהבים אותך במיוחד המשפחה שלך
יש כאלה שלא בדיוק יודעים
איך להראות אהבה,
הם אוהבים עם הלב
ואני בטוחה שאת ילדה מקסימה,ונהדרת..:]
זאת תקופה,ואת תעברי אותה
אולי זה אפילו לטובה קצת להתבודד,להיות לבד
ולהבין מי באמת קרוב אלייך ומי לא..
מחר שבוע חדש,בוקר חדש
תקומי עם חיוך,שמחה,תיהי מאושרת
אל תתני לדברים להשפיע עליך ובמיוחד לא למות
מה קרה איתך?
ככה לוותר?..אין מצב!..
מהר תרימי ת'ראש,כמה שקשה לך כרגע.
ותביני שאת תתגברי על התקופה הזאת..ויהיה מעולה..:]
רק תקווה ,אמונה וסבלנות
וברור..
יום הולדת שמיח
המון מזל טוב...:]
הרבה אושר ושמחה..הצלחה..
עד 120..
שולחחחחת לך חיבוקקקקיי ענקיי..
מווואה 😊
מצטרפת לרגיי
תוווווווווווווווודה לכולן..
האמת..העלתן לי חיוך על הפנים..
אחרי הכל..יומולדת שלי אני יצא יהנה..
אוהבת את כולכןן
ת ו ד ה !!!!!
יופי מאמי :-]
תיצאי תבלי ותראי שהכול ישכח ממך.
יומהולדת שמח מאמי מזללל טוב עד 120 שנה
אני שמחה לשמוע מאמי😊😊
תזכרי שזה היום שלך!!!
תהני ממנו ואל תתני לשום דבר להרוס לך😊
מאמי את הכי לא לבד
תצאי תבלי תשכחי מהכל
זה יומולדת שלך
ואת צריכה להנות וכמה שיותר
צריכה משו אני פה :]