עד שכתבתי לך תגובה כזאתת ארוכה
ומסכמת הכל, הכל נמחק😢
לא נורא אני אכתוב שוב אבל בקצרה
תיראי אולי את עוברת תקופה לא קלה
וקשה לך אבל את חייבת להיות חזקה
ולחשוב חיובי תזכרי שהכל לטובה
והכל מסתדר בסופו של דבר
תרימי את הראש ואל תתייאשי
את תיראי שיהיה בסדר רק תאמיני
אל תתני לזה להרוס לך את היום הולדת
חבל שיכאב לך ככה כי לא מגיע לך
אני שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שליי
אני כל כך מבינה אותךך
אבל אל תדאגיי
יהיה טובב
מזל טובבב
ואם את צריכה משו
אז דברי איתי
זה באמת הכול בראש
אל תתני לזה להשפיע עלייך על היום הולדת
את צריכה להנות ממנו כמה שיותר
מזל טוב
ואם את רוצה אני כאן בשבילך תמידדד
בנוווווווווווות?!
תודהה על הכלל
אתן תמיד יודעות להגיד את המילה הנכונה בשניה הנכונה..
אתן כל כך חמווווודוות..!!
אין לי מילים איך להודות לכןן
תודה רבהה..
אוהבתתת המוווווווון!!!
וגמאני פה לכל מי שצריכה..
תמידד:]
מאמי אל תהיא עצובה
במיוחד לא ביומולדת שלך
צאי לחגוגג
עם חברים בלי חבריםם צאי תהנייי
תבלי עם המשפחה עם מי שאת רוצה
תנצלי גם תימים האחרונים של החופש
תשמחיי
תחשבי רק על דברים טובים :]
ויומולדת שמחחח :]
ואם את צריכה משהו אני פה :]
אוהבתת