הלכתי להוריד את הזבל [כן אני עושה את העבודה המסריחה בבית :/] סתם אאת האמת
זה היה פעם אחת שזרקתי את הזבל וזה גם כי משעמם לי
וראיתי את הילד הכי יפה בעולם O:
היה לו שער בלונדיני חלק ועניים ירוקות
אבל הייתה בעיה של גיל קטנה [של עשר שנים לפחות]
אבל אז באמת ראיתי את הילד הכי חתייך בעולם חחחח
כמו שאני יודעת לכל ילד קטן בלונדיני וחתייך
יש את האח השחום עם העניים החומות דבש והשער השחור והחיוך המדהיםםםםםםםםםם עם הגומות
המדהימות יותר [חולשה לגומות]
אני מאוהבת
חחחחחחחחחח סתאםםם
אבל מה שכן נראה לי אני הולכת לזרוק את הזבל יותר 😉
חחחחחחחחחח מירבייייייייייי 😂
אהבתיייי
"אבל מה שכן נראה לי אני הולכת לזרוק את הזבל יותר "
קרוועהההההההה 😂 😂 😂
חחחחחחחחחחחחחח
תמיד חשדתי שאת נמשכת לקטנים!!
משוגעת שליייי
אוהבת אותךךך
ברו'ש- להוריד את הזבל זה כיף באמת 😊 חח במיוחד שאת מגלה שיש לך שכן כזה
אוהבת אותך
טניו'ש- מה סיפר לך? חח אבל אל תגליי לאף אחד 😛
סתם אין לי משיכה לקטנים יש לי משיכה לקטן אחד P: אוהבת אותך בובה
ליפלופ- חחחח כהה אני יודעת 😛
חחח
אל תדאגיי
אף אחד לא ידע😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא שפוייה😊 אוהבת אותך יפיופהההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טניו'ש- סומכת עעלייךך 😉 אל תאכזבי אותי חח
מורני- האמת שאמרו לי שבגיל שלי שההורמונים משתוללים וזה לגמרי טבעי חח סתאם
אוהבת אותך יפה שלי
פדופיליתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת חחחח.. 😛
העיקר שתהני בלזרוק תזבל 😉
חחח קריייזיי שלי י'משוגעתתת 😂
אלוהים את קרוועה
"אבל מה שכן נראה לי אני הולכת לזרוק את הזבל יותר"
חחח
אני שונאת להוריד את הזבל..
אני תמיד מפילה את זה על אחותי הקטנה 😂
ויש מישהו באריאל שדי דומה לתיאור של החתיך המסוקס שתיארת..
רק שהוא בן 18 ככה..
דברי איתי באיסי קטנה שלי טוב?!
לוביוווו 33>
חחח זה בסדר גמאני התאהבתי בילד בן 10 😛
בהצלחה D:
^^
חחחחחחחחחחחח !!!!!!!!!!!!!!!! לגמרררי ..