חחחחח איזה מצחיקולההההה!!! חע חע חע
כמו ידיד טוב שלי... היה לו אח קטן==>>קבדיוק כמוהו.. פשוט תואמים... רק שלאח הקטן יש שיער בלונדיני ועיניים כחולות והפנים שלו יותר בהירות... וההוא ממש ההפך.. שיער חום... עיניים חומות... אז פעם אחת ישבנו וכזה זרקתי לו..."אתה יודע... אח שלך יהיה יותר חתיך ממך כשהוא יגדל.." איך צחקנו... ואח שלו בן 4... חחחח
והוא הרבה יותר קרוע ממנו... כזה בלגאניסטטט!!!! 😂
מירבו'ששששש
עוד מסטולה מבירה שלא שתית ?
חעחעחעח סתאאאאאאאאאאאאם =D
הולכת על קטנים אהה ?
רק שאמא שלך עכשיו לא תבין
למה את מתנדבת ללכת להוריד זבל
ילדה טובה 😊
טניו'ש-אני בוטחת בך חחחח [איזה רשמיות]
ד"א שלחתי לך הודעה בפרטי
עדידי- שיאו איזה שם הוצאתי לעצמי בפורום חושבים שאני גם פדופילית וגם משוגעת חחחח
לא נורא 😛 חחחח אמא שמחה עכשיו שיש מי שיזרוק את הזבל
חלו'ש-רוצה שאני יזרוק לך את הזבל? 😛 חחחחח למה להפיל על אחותך מסכנה חחח
וואלה? איזה מזכיר את הילד הקטן או הגדול?
יש לך את הטלפון שלו 😊 חיחיחי וברור שנדבר על זה באיסי עם תתחברי כבר חחח
אוהבת אותך
שנהבו'ש- חחחחחחח אצלי זה יותר גרוע הוא בן 4 חחחח אבל לפחות לא רק אני פדופילית בפורום הזה חח
תודה 😉 גם לך
Mami_4_Ever[ריטה נכון?]- חחחחחחח כל עוד לא עשיתי כלום אני חפה מפשע 😛 חחח
אורו'ש 😁
יוגי1234- חחח תודה
Bubit_metuka[איך קוראים לך]- היה לו אח קטן? מה עשית לו? חחחח סתם
תביא לי תמספר שלו של הקטן כאילו אולי יהיה משהו חעחעעחעחעח סתאםםםםםם
מיכלו'ש- כהה מה זה מסטולה רק מהריח...גדילים לא רוצים אותי 😢 אז עברתי לקטינים 😊
אמא שלי לא שואלת יותר מידי שאלות העיקר שאני יוריד את הזבל
וברור אני ילדה זהב 😊