יאללה מכות יאללההה חעחעחעחעחע
אוואווו..
מהפורום לא טוב
אז אממ...
נבוא רק לדבר??
אוהבת אותך בריי
יהיה טובב
QUOTE (oshritsa @ 25/08/2007) ואני יתן מכות לברייייייייייייייייייייי
😛
חחחחחחחחחח אושיי
לא לאאלאללאלאלא \:
אבל לא עשיתי כלום 😢
כן טניוש נדבר .. הכי טוב [:
לא יעזור שום אלימות ..
אוהבת אותך
אנחנו פורום שלא מעודד אלימות 😊
אנחנו רק מכסחים ת'צורה למי שלא מסכים איתנו
או שסתם מגיע לו
QUOTE (סוופרמאמי @ 25/08/2007) אנחנו פורום שלא מעודד אלימות 😊
אנחנו רק מכסחים ת'צורה למי שלא מסכים איתנו
או שסתם מגיע לו
חח מירבייייייייייייייי
איפה מכות?! גם אני רוצה! 😛
חחח סתם, בריי מקווה שיסתדר הכל, בלאחס שונאת שקרנים
אם את צריכה משהו דברי איתי =]
הוספתי אותך למסנג'ר =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 25/08/2007) איפה מכות?! גם אני רוצה! 😛
חחח סתם, בריי מקווה שיסתדר הכל, בלאחס שונאת שקרנים
אם את צריכה משהו דברי איתי =]
הוספתי אותך למסנג'ר =]
חיחחיי דידי שלי ..
[: אני יקרא לך אל תדאגי
אוהבת אותך , תודה😊