אוחחחחחחחח , 😠
איזה שקרן אתה !
בא לי לבעוט בך ..
מקודם הבטחת משהו ,
ואמרת שככה וככה
ועכשיו אתה פה ולא מקיים בכללללללל ! 😊
מעצבןן !
שונאת שקרניםםם 😨
תבעטי בו 😊
שונאת שקרנים :/
מאמי מה קרה דברי איתי ...
אררררררררררררררררררררררררר 😊
מירב הוא חזק קצת \:
אני צריכה עזרה
יאללה בריייי זה כלום 😊
חולה עלייךךךךךך יפה שלי
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 25/08/2007) גם אני שונאת שקרנים
איכס שקרנים 😊
חח אושיי אני יסביר לך כבר ואת תביני הכל !! אוהבת אותךך
QUOTE (koka15 @ 25/08/2007) אררררררררררררררררררררררררר 😊
מירב הוא חזק קצת \:
אני צריכה עזרה
בשביל מה אני קיימת 😊
QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) גם אני פה =)^ חחח 😊
חיחיחחיחי נירווש כפרעליךךךךךךך ...... (:
חעחע מירבי יאלההההה אמבוששששש
כל הפורום יבוא לעזור לךך
אוהתב אותך נסיכה
ואני יתן מכות לברייייייייייייייייייייי
😛
לא לא יפה אלימות לא תוביל לכלום \:
חוץ מזה שהוא מהפורום \: חחחחחחח
לא מסוגלת לשמוע שקרים
זה מגעיללללללללל אותיייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*