דווקא לי באאא חגים😊
אבל אני לא רוצה שהיומולדת תהיה לי בשביתה 😢
ב-16 לספטמבר חחח
נקווה שעד אז הם יפסיקו!
QUOTE (oshri_Ok @ 24/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 24/08/2007) חחחחחחחח
השאלה אם נחזור לבה"ס לפני החגשים
כולה שבועים מ-2.9 משהו כזה
חחחח
לכו תדעו מה יקרה עם השביתה הזאתי
הולכים לשגע אותנו!!!!!!!
אבל זה גרווווווווע!!!!!!!
הטיוווווווווולים היו בסימני ש א ל ה!!!!
ואני כבר רואה את זה !!!!!!!
כי תמיד ביום הראשון של חזרה ללימודים
יש לנו טיוווווווווווול
ושולחים מכתב הביתה לאיפה ומי ומה
והיום כלוווווווווום
אווווווווווווווווווווווווווופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפי!!!!!!!! : (
יאלללה היה להם חודשיים שלמיים אפילו+ להחליט
ה' ישמור אוותם!!!!!
זה נשמע כאילו אני ממש רוצה לחזור
כבר לבה"ס.....
חחחחחחחחחח
ש י ח ל י ט ו!!
ובחזרה לחגים
למה לא שיבוא בכייף שלהם
השנה - ראש השנה עם אמא 😛
חפרתי 😁
בת כמה את? 😯
לפי מה שידוע לי, מאנשים מתוך משרד החינוך
(אחותי לומדת תואר שני ויש לה קשרים וזה... הם אמרו לה . ),
שנה"ל הזו לא תיפתח... וזו הולכת להיות שביתה רצינית.
לא יודע , אבל אני אישית לוקח הכל בסימן שאלה..
מה שייעשו יהיה טוב.
אתה באמת שואל בת כמה אני ?
או
שאתה בכלל לא יודע מי אני?
חח מה הבעיה עם החגים?
הכי כיף חופש מהביצפררררר
מיכלי, בטח שאני יודע מי את...
אבל לא יודע בת כמה את.
את נראית לי מעל ל18, אבל כנראה שטעיתי חחח.
לא נכון
תקופת החגים
חולה על התקופה הזו!
אני ממש אוהבת את כיפור הצום לא מזיז לי
ויושבים כולם החברים רואים את כולם
בית כנסת
אני באמת אוהבת
וחגים בכללי אני מתתתתתתה על זה;]
הכל כל כך חגגי ויפה
אשכול מסוג ב'....
אשכול מתווך שיעמום....
היא לא באמת שונאת את התקוופה של החגים...היא פשווט הייתה קצת משועממת .
אני מכיר את חברה שלי טווב סמכו עלי ;]
^ אם אתה אומר ....
אני אולי אוהבת ת'חופש
אבל כל התקופות שלפני כל חג
היא קצת מעאפנה \:
כל הזמן אותו סיפור ..
מישהו יודע מתי יוצא ראש השנה !?
רקק לא חגגגגגגגגים
שונאת חגים וארוחות משפחתיות
....
אחח חגים חגים..
אני לא יודעת אפילו אם ישחררו אותי מהבסיס..
כי אני מתגייסת כמה ימים לפני יום כיפור...
:]