עוד מעט החגים .
איזה מעאפפפפפפן
דווקא בא לייייי 😊
עוד חופששששששש חחח
למה מעפןן ..
חווופפשששש 😊 חחחח
למה באמת מעפן??
הכי כיףף =))
לא בא לי חגים😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 24/08/2007) לא בא לי חגים😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה!?
הכי כייף זה חגים!
באלי את ארוחת ראש השנה, כל המשפחה ביחד מתנות וזה...
חחח אני מתה לקנות בגדים לחג..יאייי אני אוהבת!!
אבל אני שונאת את יום כיפור, אוווףף אין לי כוח לצום=\
דווקא אני ממש אוהבת חגים זה מווווווווייי כייף!!
חחחח אעלק "עוד חופש"...
נשמות, תתעוררו!
הולכת להיות שביתה בת זונה בתיכונים... אין, השנה"ל הזו לא תיפתח ב2 לספטמבר.
וכככן.... אחלה חגים😊
ראש השנה בעיקר... היומוללדת שלי 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 24/08/2007) חחחח אעלק "עוד חופש"...
נשמות, תתעוררו!
הולכת להיות שביתה בת זונה בתיכונים... אין, השנה"ל הזו לא תיפתח ב2 לספטמבר.
וכככן.... אחלה חגים😊
ראש השנה בעיקר... היומוללדת שלי 😊
אושרי היום אמרו בחדשות שהם בשיחות עם כל ארגון המורים אבל הלוואי ותיהיה שביתההה אמןןןן
הכי כיף חגים חופשששששששששששששששששששש
אבל לא אוהבת את כיפור בעע חייב לצום 😊
חחחחחחחח
השאלה אם נחזור לבה"ס לפני החגשים
כולה שבועים מ-2.9 משהו כזה
חחחח
לכו תדעו מה יקרה עם השביתה הזאתי
הולכים לשגע אותנו!!!!!!!
אבל זה גרווווווווע!!!!!!!
הטיוווווווווולים היו בסימני ש א ל ה!!!!
ואני כבר רואה את זה !!!!!!!
כי תמיד ביום הראשון של חזרה ללימודים
יש לנו טיוווווווווווול
ושולחים מכתב הביתה לאיפה ומי ומה
והיום כלוווווווווום
אווווווווווווווווווווווווווופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפי!!!!!!!! : (
יאלללה היה להם חודשיים שלמיים אפילו+ להחליט
ה' ישמור אוותם!!!!!
זה נשמע כאילו אני ממש רוצה לחזור
כבר לבה"ס.....
חחחחחחחחחח
ש י ח ל י ט ו!!
ובחזרה לחגים
למה לא שיבוא בכייף שלהם
השנה - ראש השנה עם אמא 😛
חפרתי 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 24/08/2007) חחחחחחחח
השאלה אם נחזור לבה"ס לפני החגשים
כולה שבועים מ-2.9 משהו כזה
חחחח
לכו תדעו מה יקרה עם השביתה הזאתי
הולכים לשגע אותנו!!!!!!!
אבל זה גרווווווווע!!!!!!!
הטיוווווווווולים היו בסימני ש א ל ה!!!!
ואני כבר רואה את זה !!!!!!!
כי תמיד ביום הראשון של חזרה ללימודים
יש לנו טיוווווווווווול
ושולחים מכתב הביתה לאיפה ומי ומה
והיום כלוווווווווום
אווווווווווווווווווווווווווופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפי!!!!!!!! : (
יאלללה היה להם חודשיים שלמיים אפילו+ להחליט
ה' ישמור אוותם!!!!!
זה נשמע כאילו אני ממש רוצה לחזור
כבר לבה"ס.....
חחחחחחחחחח
ש י ח ל י ט ו!!
ובחזרה לחגים
למה לא שיבוא בכייף שלהם
השנה - ראש השנה עם אמא 😛
חפרתי 😁
בת כמה את? 😯
לפי מה שידוע לי, מאנשים מתוך משרד החינוך
(אחותי לומדת תואר שני ויש לה קשרים וזה... הם אמרו לה . ),
שנה"ל הזו לא תיפתח... וזו הולכת להיות שביתה רצינית.
לא יודע , אבל אני אישית לוקח הכל בסימן שאלה..
מה שייעשו יהיה טוב.
לא יודעת מה איתכם אבל כיפור בא לי בטוב
במיוחד אחרי ראש השנה עם התפוחים והדבש וכל הזה חח
אין אין על חגים בא לי 😊
הלווואי חגים . .שיהיו כל החיים מצידי .
לא בא לי בצפר .:|