יום ראשון אני מתגייסת ואני לא יהיה פה דיי הרבה זמן..
אני יתגעגע הכי בעולםםםםם😢😢
אתם באמת אנשים מדהימים..
אוהבת אותכם!
יאאאאא
גיוס קלל..
אני אתגעגעע 😢
אוהבת מלאא
תודה מאמייייי😊
גם אני יתגעגעעע...
יאו מאמי שלי,
איך אני אתגעגע אלייך!..
ולסיפורים שאת כותבת 😉
גיוס קל,
בהצלחה בהמשך בהכול...:]
שתהקופה של הצבא תעבור אצלך בהכי סבבה שיש.. 😊
אוהבת אותך 3>
גיוס קל מאמי
ובהצלחה (:
אני יתגעגע
וואי מאמי שיהיה לך גיוס קל..
ובהצלחה =))
מתגייסת
ואז יש סיכוי שיחזירו אותך ליומיים הביתה
גיוס קל מתוווקה
ותקחי את זה כחוויה בחייים!! 😁
וככה זה יעבור לך בכייייף ובהנה ((=
תשמרי על עצמך
וכדרך אגב לאיפה את מתגייסת ?
אל תהיי עצובה מאמי
הכל לטובה... תהיי חזקה
אני שולחת לך חיבוק ענקי
שיהיה המון בהצלחה
וגיוס הכי קל וטוב בעולםםםם
אני אתגעגעעע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בהצלחה
גיוס קל
נסי להנות...עד כמה שאפשר להנות בצבא