גיוס קל מתוקהההההה..=]
המון בהצלחה
בדיחוק היום חזרתי מבת דודה שלי שהתגיסיה..חח וואי איזה סיפורים..
עוד שלוש שבועות גמני מתגייסת..וואי וואי..
מוזר..חיחי
בהצלחה חמודההה=]
יואווווווווו איזה מתוקיםםםםםם!!
אתם לא מבינים איך שימחתם אותיייי!!!!!!!
תודה רבה רבה לכםםם אני יתגעגע המוןןןן!!!!
כמו שאמרתם אני ינסה לקחת את זה כמה שיותר בכיף...
בעזרת השם יעבור מהר😊
למי ששאל..בעזרת השם אם אני יעבור את הקורס אני יהיה בתל השומר בבקום בתפקיד רכזת מתגייסים..אחלה תפקיד 😉
אוהבת אותכם המוןןן ושוב תודהההה 😛 😛 😛 😛
יאיאיא מחרר[:
שיהיה בהצלחה מאמייייייי
יאאאאא
גיוס קלל..
אני אתגעגעע 😊
אוהבת מלאא
בהצלחה!
יאאאא ! גיוס קללל .. תחזרי אלינו מהר !
הלוואי שהכל יעבור לך חלק ..
אוהבתתת 3>
יואיאואיואי עוד כמה שעות!!!!!!
ושוב מתוקה גיוס קל
ותקחי הכל בקלות!!!!!!!
ומחזיקים לך אצבעות שתעברי את הקורס
ב ה צ ל ח ה !!!
=D