ברי את לא מתלהבת מהים כי יש לך ים בעירר...
לנוו אין..
למרות שאני לא מתה על הים חח אבל זה בכל זאת נחמד 😊
אוהבת אותך..!!
שמחהה שנהנתןן בובות :]
עדידושששששששש הפעםם את סוחבת איתך את דסקלללל לא מעניין אותייייי
יאלה שיעבור החודש הזה [:
תביאי את כל ריאשון .. הא גם את רגיינהההההה 😁 חחחחחחח
נסיעה טובה בובה[:
אוהבת אותך 😛
טניוש שליי.. חח אני לא מתלהבת מהים :\
אני הולכת לשם כדי להתאורר לנוח קצת .. לשכוח מהכל
חוץ מזה אין תועלת חחחחחחח 😂
חחח אבל בכל זאת הוא נחמד [:
אוהבת אותך ..
אושריתיי .. כן אוףף😢
חבל שהיא לא נישארה לשבת
ברייי אני יעשה מאמצים מבטיחה
ופעם הבאה בתקווה לבוא ליותר זמן =]
אל תדאגי אני יחזור, הבטחה של עדי 😉
אוהבת'תך ילדונת..!! 33>
שמחה שנהנתן בנות..😊
באיזה חוף הייתן?
QUOTE (Mami_4_Ever @ 24/08/2007) שמחה שנהנתן בנות..😊
באיזה חוף הייתן?
עדידיייייי מקווה שבעזרת השם תבואי ליותר זמן
אני מבטיחה לך שנהנת ..
חחחחחחחח ממה שהיה אתמול בכלל עם אושרית ואואואוואו
כמה צחוקים !!
אוהבת אותך בובה
ריטוש בחוף של קרית ים[:
ברררררררררררררררררררר יש מכות ;]
חחחחח אני רואה עכשיו תסירטונים שעשינו, אני נקרעת פה
איך דפקת ריצה, הרגת אותי! 😂
QUOTE (בובת_זכוכית @ 24/08/2007) ברררררררררררררררררררר יא מכות ;]
חחחחח אני רואה עכשיו תסירטונים שעשינו, אני נקרעת פה
איך דפקת ריצה, הרגת אותי! 😂
יאאאאאאאאאאא חחחחחחחחחחח
באלי ראותתתתתתת את זה שובבבבב D:
אמאמאמא איזה קטעיםם !! D:
אוךךךךךךךךךךך איזה באסה שהלכתי מוקדםםם
יותר לא באה עם הנעליים האלו חחחחח
ובואנהההה אושרית מה את שמה את התמונה הזאתייי?!?!?!
פעם הבאה רגינה באה אליי לישון חחחחחחחחחחחחחח
עדידיייי פעם הבאההה אני אהיה איתך יותר חחח
אוהבת אותכןןןן
ליאור חכי ותיראי תתמונות שהבנות העלו חחחחחחחחח 😛
ראיתייי
בר הולכת לקבל מכותתתת
QUOTE (limaori @ 25/08/2007) אוךךךךךךךךךךך איזה באסה שהלכתי מוקדםםם
יותר לא באה עם הנעליים האלו חחחחח
ובואנהההה אושרית מה את שמה את התמונה הזאתייי?!?!?!
פעם הבאה רגינה באה אליי לישון חחחחחחחחחחחחחח
עדידיייי פעם הבאההה אני אהיה איתך יותר חחח
אוהבת אותכןןןן
מתיייייייייייי היא באהה ? 😮
שתבואאאאא לפני הלימודיםםםםםםםםםם
חבל שהלכת מוקדם
אחרי שהלכת התחיל כל הכיף והצחוקים !
אוהבת אותך