חזרתי מהים עכשיו
הייתייי עם אושריתי ועם ליאורי ועם עדידוששש ועם אחות של אושריתי וחברה שלה
בים
והיה כ"כ כיףף.. בחיים לא נהנתייייי ככה [:
כמה דיברנו ..
צחקנו , השתוללנוווווו 😛
היה נדיר[:
בננות אוהבת אתכן ,, היה כייףףףףףף 😊
שמחה שנהניתן!!
חחח מוווואה😘
איזה כככככככייף
איך בא לי ים!!,
אולי מחר ידיד שלי יקח אותתי ב"ה
שמחה שנהנתת מאמי 😊
חח שמחה שנהננתתןן(:
אוהבת3>
(:
שמחה שנהנתן מגיע לכן
אוהבת אתכן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בררר בואי נרקוד כמו הזקנים ,יאללה ידיים למעלהה והופ הופ הופ חחחחחח
מועדון לקשישות נפתח חיביים ללכת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אושריתת ימסטולהההההההה 😂 😂 😂
בננות , תודה(:
😊 יאה,שמחה בשבילך ברי,
מגיע לך קצת לחייך אחרי הכול,וככה אני רוצה שתמיד תיהי,עם חיוך
מאושרת ושמחה..(=
אוהבת אותך!..(=
שמחה בשבילכן..
קבלו במחיאות כפיים את ברייייייייייייייייייייי ידיים למעלההה יאללה לא להתבייש הופ הופ ידיים למעלה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוושריתייייי את הורגת אותייייייייי מצחוקקקקקקק D:
עדיי ישנה עדייןןןןןן ? ? ?
כן רגינוש . 😊 אוהבת אותך
איזה כיףףףף...
גם אני רוצה ים חחחחח
חח(:
אני לא ממש מתלהבת מהים
QUOTE (koka15 @ 24/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוושריתייייי את הורגת אותייייייייי מצחוקקקקקקק D:
עדיי ישנה עדייןןןןןן ? ? ?
כן רגינוש . 😊 אוהבת אותך
ברייי זאת עדי
איזה ישנה ואיזה נעליים כולי ערה פה
תכף אני נוסעת הבייתה 😢
לא נורא עוד חודש אני פה שוב! =]
אוהבת'תך..!! מואההההההההההה 333>