לא יודעת איך להסביר
לא יודעת איך לתאר
לא יודעת פשוט מה נסגר...:\
תקופה מוזרה,
כמה שטוב לי היה בימים האחרונים
משהו בפנים שאי-אפשר להסביר
גם אני לא מבינה,בדיוק מה קורה איתי
ושוב,זה קורה,נופל עליי...
לא יודעת משהו משונה,מוזר
וגם זה נפל עליי..
אאיך אני אצליח ,איך?..
בחיים שלי לא יסתדר לי ,מה שהיא רוצה.. 😢
אוף!..
היא רוצה את הדבר הנכון בשבילי
אאבל אני עושה ההפך,עושה לעצמי יותר רע,
איך אני יכולה להפסיק?.איך?..:\
(עזבו לא תבינו מה בדיוק עובר פה)
מצטער פשוט הייתי חייבת לפרוק את זה בדרך כלשהיא
משהו משתנה פתאום,
ואני לא יודעת מה
שינוי פתאומי,משהו בפנים..
אוי..
😨
לא משנה מזה, מקווה שיסתדר מאמי
אוהבתת המוןן !!
רגינוש מאמי
את צריכה לתת לעצמך קצת זמן ,שקט
לנוח ולסדר תמחשבות ואת הרגשות שלך
אני בטוחה שזה יעזור לך מאמי
התקופה שאת עוברת היא קשה בשבילך
אבל את חייבת להיות חזקה בכל מחיר ולעבור אותך בכל דרך אפשרית
תזכרי שלא משנה מה
אני תמיד פה בשבילך !
אוהבת אותך 3>
לפעמים החיים מציבים מולנו אתגרים ושינויים
שלא נראים לנו הגיוניים, אבל תני לעצמך את הצ'אנס לקבל
בחום ובהבנה את מה שקורה, ולכי תדעי, אולי תאהבי את זה 😊
תני חיוך.
לכל דבר שקורה יש סיבה.
ואני פה, את יודעת , כן? 😊
מאמי אם לא תאמיני בעצמך
את לא תצליחי.
אם תהיי חיובית ותחליטי
שאת נלחמת ומתמודדת עם זה
בכל הכוח את תעברי את זה,
תנצחי את זה, תצליחי בזה
ותצאי מזה.
זה רק עניין של סבלנות
את חייבת לעזור לעצמך
יהיה טוב אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודההה לכולם ....
ילדהמשומשו וריטו'ש,נקווה באמת שיהיה בסדר,אין מה לעשות
רק צריך לחכות לתקופה שיהיה טוב
ברו'ש
אין בדיוק מה לסדר האמת,זה משו שאי-אפשר להתלבט,זה פשוט ללכת על זה
ולעשות מה שאני צריכה,
אבל לחשוב קצת,באמת יעזור לי..
וננסה לעבור,בעזרת השם!
אושששריקו
זה באמת נראה לי בלתי-הגיוני...:\
כל-כך קשה לי לקבל את זה,אבל אין לי ברירה,אלא פשוט לקבל
ולהמשיך ולעשות מה שאני צריכה ,כמה שזה יהיה קשה לי..:\
וברור שיש סיבה,רק לא יודעת למה זה ככה...
מורניייי
אני חייבת להאמין,אבל לא מאמינה,קשה לי,
לא מסוגלת לעבור את מה שאני צריכה באמת להילחם עבורו
נקווה לזה שאני אעבור הכול,
רק הבעיה שאין לי בדיוק סבלנות..אבל יהיה ,בעזרת השם!
אוהבת אותכם כל-כך!..
תודה על כל התמיכה,מכל הלב!..
רק סליחה שאני לא מספיק ברורה במה שאני אומרת,פשוט זה משו
שאני עדין לא מוכנה לדבר על זה,כי בעצמי לא יכולה לעקל את זה..:\
אבל יהיה טוב
אוהבת מלא מלא 3>
זה סתם תקופה שתעבור אני בטוחה
ואני מבטיחה לך עם הרבה חיוכים היא תעבור מהר
QUOTE (נאפי @ 23/08/2007) מאמי אם לא תאמיני בעצמך
את לא תצליחי.
אם תהיי חיובית ותחליטי
שאת נלחמת ומתמודדת עם זה
בכל הכוח את תעברי את זה,
תנצחי את זה, תצליחי בזה
ותצאי מזה.
זה רק עניין של סבלנות
את חייבת לעזור לעצמך
יהיה טוב אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת המוןן!!
יהיה טוב!!
תעשי מה שיהיה לך הכי טוב
אוהבת אותך מאמייי
יהיה טוב ! בעזרת השםם
אוהבתתת 3>
לא יודעת מה קרה
אבל יהיה טוב
הכל יעבור ויסתדר
אוהבת אותך 3>
כמו כל דבר בחיים מאמי ? נעבור גם את זה
ואת לא לבד
כולנו פה איתך וגם אני
ותזכריי שהכלללללללללל לטובה בסוף..
באמת
גם אם קשה לנו לראות את התועלת שבדבר
ה' חושב על הכל כבר בשבילנו
😁 נשיקות אהובתי
QUOTE (סוופרמאמי @ 23/08/2007) לא יודעת מה קרה
אבל יהיה טוב
הכל יעבור ויסתדר
אוהבת אותך 3>
שולחת לך חיבוק!
(:
יהיה טוב.. :]
תודההה בנות!
אוהבבתת אחת אחת! 😁