שולחת לך חיבוקי ונשיקות 😊
QUOTE (כרמית+אלעד @ 23/08/2007) שולחת לך חיבוקי ונשיקות 😊
תודה כרמיתי..
יהיה טוב..(=
מהממת שלי , יש תקופות בחיים!
ואת חייבת להיות חזקה!!
קורה שאנחנו מבאסים אחרים
ולא עושים מה שהם אומרים לנו
אז עשינו בזה טעות
אבל את למדי מזה
ולא משנה למה זה קשור
את תהיי חזקה נכון ?
ואת תעברי את זה לצד הכי טוב שרק אפשר
תמיד פה בשבילך לא לשכווווווח!
מואהההההה
QUOTE (--בובית--10 @ 24/08/2007) מהממת שלי , יש תקופות בחיים!
ואת חייבת להיות חזקה!!
קורה שאנחנו מבאסים אחרים
ולא עושים מה שהם אומרים לנו
אז עשינו בזה טעות
אבל את למדי מזה
ולא משנה למה זה קשור
את תהיי חזקה נכון ?
ואת תעברי את זה לצד הכי טוב שרק אפשר
תמיד פה בשבילך לא לשכווווווח!
מואהההההה
ננסה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר...
אוהבת אותך מיכלייי שלי!