גם לי היה את זה..
חיידק בקיבה אבל לא משהו ממש רציני..
ואיי חופיתי ומורני תרגישו טוווב..
הכל יהיה בסדר, תואכלו סדיר והכול יסתדר!!
ולא רק סדיר גם בריא בלי שטויות מובן?!!? מדובר בבריאות שלכןןן
אוהבת אתכן המווווווווווווווווווןןן 33>
מואאאאאאאאאאאאאה 😘
ואיי מאמי תתמידי טוב טוב בטיפול שהביאו לך
הסרטן הזה..מקווה שלא תגיעי לשם
יהיה טוב בע"ה!
לאב יווווו
^^אני אוכלת כמו שצריך אין סיבה לדאגה
ומותר לאכול גם שטויות, מותר לאכול מה שרוצים
רק אסור לוותר על אוכל וצריך כל איזה שעתיים לתקוע משהו
לא מחייב גדול אבל חשוב לאכול.
תודה לכולן אוהבת אתכן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*