יאוו אמאלה..
נכון סיפרתי לכם מזמן שיש לי המון כאבי בטן ובחילות..?
קיצר אחרי שעשיתי בדיקה.. הגיעו תוצאות שיש לי :
חידק בקיבה = מסוכן מאוד!
וקיבלתי לקחת כל בוקר וערב לבלוע 3 כדורים במכה (אמאלה קשה לי)
ואחד לפני שינה...
וזה המון אני מתפוצצת..
ואם אני לא יאכל סדיר עם התרופות ויקפיד זה יכול לעשות סרטן הקיבה
וזה מסוכן רצח..
התחלתי לפחחחחחחחחחחחחחחחחחד 😢
אז אני משתדלת לעקוב אחרי כל ארוחה..
וזהו חוץ האזכרה של אחי היה סביר =\
והלכתי יותר מאוחר לעבוד כדי להסיח את דעתי..
ויש לי שם חבר'ה הכי מדהימים בעולם אז ככה שעזרו
לי לעבור את היום הכי נחמד שיש !
ותודה לכל אחת פה שרשמה לי הודעה באשכול ההוא אוהבת אתכם!
ומתגעגעת...
מאמי, תשמרי על עצמך.
מדובר פה בבריאות שלך אז תאכלי פחות בכל ארוחה
כדי שתוכלי לבלוע את שלושת הכדורים.
זה רק בשבילך.
שמרי על עצמך נשמממה שלי.
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
גם לי יש את זה.
תקשיבי במפגש מזה לא הרגשתי טוב
וממש ממש כאבה לי הבטן ובאותו לילה
הלכתי למיון וזה מה שיש לי.
אבל לא נורא אני לא דואגת
אני אשמור על עצמי וזה יעבור.
הרופאים אמרו שבשבוע האחרון אני השלישית שהגיעה
אליהם עם זה ומזל שבאתי מהר...
תרגישי טוב מאמי ומאחלת גם לעצמי חח כי זה באמת מסוכן!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי תשמרי על עצמך יפה שליי
זה מאוד מסוכן!
הפחדת אותי😢
לאט לאט זה יעבור לך !!!
ואני שמחה שכל החברים שלך עזרו לך
מגיע לך את הטוב ביותר
אוהבת אותך ותמיד איתךךך
חופהההההה
תשמרי על עצמך
תאכלי סדיר
ותבלעי את הכדורים בזמן
ואל תדאגי זה יעבור בעזרת השם.
אוהבת אותך נסיכה שלי (:
חופיתוש ומורני תשמרו על עצכן! תרגישו טוב 😊
תאכלו סדירו,תבלעו ת'כדורים ויהיה בסדר!
תרגישו טוב.. 😊 יהיה טוב..
מאמי שלי תשמרי על עצמך!
זה לא שטויות!
את צריכה לדאוג שהכל יהיה בסדר!
חופיתי,
שמרי על עצמךךך,
ותרגישי טוב מאמי.
אוהבת אותך.😊
QUOTE (limaori @ 22/08/2007) מאמי תשמרי על עצמך יפה שליי
זה מאוד מסוכן!
הפחדת אותי😢
לאט לאט זה יעבור לך !!!
ואני שמחה שכל החברים שלך עזרו לך
מגיע לך את הטוב ביותר
אוהבת אותך ותמיד איתךךך
תשמרי על עצמך צאצי
אוהבת מלא
לאח שלי היא גם משו כזה ממזמן ממזמן
שמרי על עצמך מאמי
קחי את הכורים והכל
אוהבת אותך
תרגישי טוב
😮
חופיתוושש ומורני
מאחלת לכן שתעברו את זה מהרר
(כי בטוח תעברו את זה אבל די כמה שיותר מהר אהובות שלי)
תשמרו על עצמכן
תטפלו
אוהבתת המווןן המוןון
רק בריאוות 555
😢
נשיקוות
😍 😍
ואי איזה מפחיד
שמרי על עצמך ילדה!
ואת גם חופיתוש
ותבואו רק עם בשורות טובות ותגידו שהכל יסתדר
אוהבת מלא
חופההההההההההההההה ומורניי תשמרו על עצמכןן יפותת שלי..
שמעצייי על זה..ואם לא מטפליםם בזה זה ממש מסוכןןןן !!
הדאגתןן אותי...
אוהבתת אתכןן נסיכות !
וואיי חופיתוש ומורני!!! תשמרו על עצמיכן!!!
על תדאגו!! הכל יהיה בסדר!!!
העיקר שתמשיכו לאט לאט לשתות כדורים ולנוח והכל!!
תרגישו טוב!!!!
אוהבת המון!!!!!
QUOTE (נאפי @ 22/08/2007) אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
גם לי יש את זה.
תקשיבי במפגש מזה לא הרגשתי טוב
וממש ממש כאבה לי הבטן ובאותו לילה
הלכתי למיון וזה מה שיש לי.
אבל לא נורא אני לא דואגת
אני אשמור על עצמי וזה יעבור.
הרופאים אמרו שבשבוע האחרון אני השלישית שהגיעה
אליהם עם זה ומזל שבאתי מהר...
תרגישי טוב מאמי ומאחלת גם לעצמי חח כי זה באמת מסוכן!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חופיתי תרגישי טוב יפה שלי
ותאכלי בריא לא לזלזל מוובן לך!!!
ומורני דברי איתי
וגם את תתחילי לאכול!!!!!