חופיתי מאמי תהיי חזקה בשבילך ובשביל המשפחה שלך!
עם כול הכאב ואני מבינה את הכאב שאת מרגישה את חייבת להיות חזקה.
אחיך מסתכל עלייך והוא רוצה שתהייי שמחה ולא עצובה.
תבכי תבכי כי זה ממשחחרר אותך מהכול.
אני תמיד אבל תמיד פה בשבילך רק שתזכרי את זה.
אוהבת אותך.
QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) יפה שליי
קודם כל אני שולחת לך חיבוקק ענקי וחם
ותדעי שאני אוהבת אותך
ותמיד כאן בשבילך ..
יפה שלי
אני מבינה תכאב שלך
את כל מה שועבר עלייך
לאבד מישהו שאוהבים ובמיוחד שהיה קרוב
זה כואב עוד יותר
מאמייי אני יודעת שכרגע המילים שלי הם חסרי משמעות
בגלל הכאב שלך את לא יכולה לעשות כלום
אבל בובה את חייבת להתאמץ
כמה שכואב וכמה שקשה
כל דקה ושניה נוספות אל השמונה שנים וככה הם עוברות חולפות כ"כ מהר
הוא רואה אותך שם למעלה
והוא מתגעגע אלייך
ואוהב אותך , ואת המישפחה המדהימה שלך
הוא רוצה שיהיה לך רק טוב אני בטוחה
הוא רוצה שתחייכי תחיוך המדהים שלך
שתצחקי , שתשתגעי
והיום , חלפה לה עוד שנה
שנה שנוספה לשמונה שנים
הזמן לא משכיח תכאב לעולם
הוא רק גורם לנו לכאב יותר אני מבינה אותך תאמיני לי בובה
הכאב הזה לא יעלם לעולם
הוא חרוט עמוק בלב , בזיכרון
בכל מקום אפשרי
כדיי שלא תישכחי אותו ,
אבל יפה שלי את חייבת להיות חזקה
את חייבת לא להישבר כמה שכואב לך
את חייבת להיות חזקה בשבילך ובשביל המישפפחה שלך ובמיוחד בשביל אמא שלך
מותר לך ליבכות
להשתחרר
זה עושה טוב
אל תנסי לעצור את הדמעות היום
תבכי כל היום , תעשי טוב לעצמך
אבל לא יותר מדיי מאמי
זה לא טובבב !
-אני אוהבת אותך חופה שלי -
עם בר...
- חיבוק -
ואי מאמי אני מצטערת \=
אבל עבר גם הרבה מאוד זמן ואני יודעת
שזה לא משנה כמה זמן יעבור זה יראה לך כמו אתמול
אבל צריך להשלים עם זה שהוא לא יחזור
והוא שומר עלייך מלמעלה ואני בטוחה שהוא לא רוצה שתלהיי עצובה ככה
תוד בננות יפות שלי אתם ממש מדהימות מודה לכל אחת..
עבר היום די בסדר ..
אוהבת אתכם