אחי היקר
בתוך חדרי אני מסתגרת,
ורק עליך חושבת.
יודעת אני ששומר עלי המלאך,
אותו אחד, שאלוהים שלח,
ורק אותך, אני רואה בין כוכבים,
מתפללת שאותך יחזיר אלי אלוהים.
הוי אלוקיי, איך קטפת פרח כה יקר?!
מתי הוא יחזור אלי,
שישוב אל בין זרועותי.
שמו חרוט בליבנו,
לעולם לא תעלם אהבתינו.
ובלב, עמוק בפנים,
נותרו לי רק אהבות וגעגועים...
אוהבת אותך לנצח
נושאת אותך תמיד בליבי.. !
😢
😢
😢
מחר 8 שנים !
8 שנים בלעדיך...
זה חזק ממני 😢😢😢😢
לא מפסיקות הדמעווווות אני לא יכולה יותר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוח אלוהי עד מתי..
למה דווקא אותו אוווווווווווווווווווו 😠 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
מאמי נכון שזה כואב
ונכון שזה משהו קרוב מאוד
אבל את חייבת להיות חזקה
אני בטוחה שהוא רוצה שתתהיי שמחה
ולא עצובה!!!
תנסי לעבור את היום עם כמה שפחות כאב
אוווהבת!!!
זה עוד לא התחיל ואני עומדת להתפוצצצצצצץץ כבר 😢
כמה עצב כמה !
אוהבת אותך מאמוש
חופית אם אפשר לשאול, מה קרה לאח שלך?
ותיהיה חזקה,
תיהיה בטוחה שהוא שומר עלייך מלמעלה והוא לא רוצה לראות אותך סובלת!
אני בטוחה שזה קשה לך אבל תנסי להתגבר על העצב והכאב אם לא בשבילך אז בשביל ההורים שלך! הם צריכים את התמיכה שלך עכשיו אני מתארת לעצמי שנורא קשה להם עם זה!
מקווה שתעברי את היום אם כמה שפחות עצב!
יפה שלי,
אני יודעת שככל שעובר הזמן, זה לא משכיך את העאב
פשוט יותר מתרגלים אליו
נכון הוא לא איתך עכשיו, הכול מאלוהים
ותמיד נשאל למה לנו
ובחיים לא נקבל תשובה
אבל אלו החיים
ואני יודעת שאת סובלת עכשיו, שאת קרועה מכאב
אבל לבכות זה טוב,
זה משחרר את כל הכאב
תמיד תדעי שאני כאן בשבילך תמיד!!!
תהיי חזקה😢
תיראי אני מצטערת להגיד את זה
אבל זה כאב שהתחיל ולא ייגמר לעולם!
אני מבינה את הסבל שאת עוברת
ואת כל העצב שיש לך בלב
אבל לצערי זה טבע העולם
רק הטובים הולכים😢
צריך לדעת להמשיך לחיות כי
אי אפשר לשנות את המצב ואת הטבע של העולם.
אלה החיים. רק שלאט לאט לומדים
לחיות יחד עם הכאב.
כי זה כאב שלא נעלם לעולם.
את צריכה להיות חזקה קודם כל בשבילו,
כי הוא רואה אותך מלמעלה
והוא לא רוצה שתהיי ככה חופית.
תמיד תזכרי את זה.
את צריכה להיות חזקה בשביל עצמך,
בשביל המשפחה ובשביל כולם.
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שליי
קודם כל אני שולחת לך חיבוקק ענקי וחם
ותדעי שאני אוהבת אותך
ותמיד כאן בשבילך ..
יפה שלי
אני מבינה תכאב שלך
את כל מה שועבר עלייך
לאבד מישהו שאוהבים ובמיוחד שהיה קרוב
זה כואב עוד יותר
מאמייי אני יודעת שכרגע המילים שלי הם חסרי משמעות
בגלל הכאב שלך את לא יכולה לעשות כלום
אבל בובה את חייבת להתאמץ
כמה שכואב וכמה שקשה
כל דקה ושניה נוספות אל השמונה שנים וככה הם עוברות חולפות כ"כ מהר
הוא רואה אותך שם למעלה
והוא מתגעגע אלייך
ואוהב אותך , ואת המישפחה המדהימה שלך
הוא רוצה שיהיה לך רק טוב אני בטוחה
הוא רוצה שתחייכי תחיוך המדהים שלך
שתצחקי , שתשתגעי
והיום , חלפה לה עוד שנה
שנה שנוספה לשמונה שנים
הזמן לא משכיח תכאב לעולם
הוא רק גורם לנו לכאב יותר אני מבינה אותך תאמיני לי בובה
הכאב הזה לא יעלם לעולם
הוא חרוט עמוק בלב , בזיכרון
בכל מקום אפשרי
כדיי שלא תישכחי אותו ,
אבל יפה שלי את חייבת להיות חזקה
את חייבת לא להישבר כמה שכואב לך
את חייבת להיות חזקה בשבילך ובשביל המישפפחה שלך ובמיוחד בשביל אמא שלך
מותר לך ליבכות
להשתחרר
זה עושה טוב
אל תנסי לעצור את הדמעות היום
תבכי כל היום , תעשי טוב לעצמך
אבל לא יותר מדיי מאמי
זה לא טובבב !
-אני אוהבת אותך חופה שלי -
בנות תודה אני אוהבת אתכן הכי הרבה בעולם..
אתן מחזקות אותי נורא נורא..
נאפי אהבת אותך
ליאורי חיים שלי לוביו !!!
boba123 תודה מותק.. ואני יספר בהזדמנת=\
ברי נסיכה שלי תודה שאת מבינה אותי
ככה זה עשה לי נורא טוב כל מה שכתבת
אני אוהבת אותך נסיכה שלי !
תודה ענקית ענקית בובה אחת
לוביוו !!!!!!!!!!!!!!!!
איי חופית מאמי שלי...
אני כל כך מבינה אותך
זה הגורל של החיים האלה אין מה לעשות....:\
כמו שאמרת הוא מסתכל עלייכם מלמעלה...הנשמה שלו עוד נמצאת איתכם!
את יכולה לדבר אליו ולספר לו דברים...לחשוב עליו לפני השיינה ואז הוא יבוא לך בחלום ותוכלו להיות יחד בחלום לפחות...
אני אומרת לך דברים שלי אישית עוזרים להתמודד עם האובדן...
כי איכשהו חייבים להתמודד עם זה כי אין ברירה אחרת...
אני משתתפת בצערך.
אוהבת אותך ואיתך תמיד יפה שלייי
מצטרפת לכולןן
כל דבר שאת צריכה אני פה
תיהיי חזקה!!
אוהבת מלאא
QUOTE (טוניטה @ 22/08/2007) מצטרפת לכולןן
כל דבר שאת צריכה אני פה
תיהיי חזקה!!
אוהבת מלאא
^^
QUOTE (hofit189 @ 22/08/2007)
ברי נסיכה שלי תודה שאת מבינה אותי
ככה זה עשה לי נורא טוב כל מה שכתבת
אני אוהבת אותך נסיכה שלי !
תודה ענקית ענקית בובה אחת
לוביוו !!!!!!!!!!!!!!!
אהבה שלי את לא צריכה להגיד לי תודה
אני תמיד פה בשבילך
בכל מצב
כל דקה שניה
ת מ י ד
תזכרי את זה לעולם
אני אוהבת אותך נסיכה שלי
מאמי שלי תהיי חזקה מתוקה
אני יודעת כמה זה קשה
את יודעת שאני תמי פה בשבילך!
אוהבת אותך.
מצטרפת לכולן
חופיתי אוהבת אותך המונייי