לא הייתי עם שום שניים הייץצי בדיוק עם אחד !!!!!!!
טוב לפחות אל תשקרי םגם פה
כי לא היית עם אחד..
יאללה מיכל , מה את סופרת בכלל ?
תיהי עם כמה שבאלך , וכמה שבראש שלך כוסאומו ..
אנשים נותנים לזה גם יותר תשומת לב , כשאת נותנת להם הרגשה שזה מזיז לך .
שימי זין , אם את בטוחה במה שאת רוצה .. שאנשים יחגגו .. העיקר שטוב לך .
3>
כןן מזה יודע מה גם אם הייתי עם 7 אנישם (מה שלא נכון בכלל !!!!!!!)
מה אפכת לאנשים במאת המ !?!??!?!
למה מדברים על זה כל הזמן 1?!??!!?
למה שאם זאת הייתה מישהי אחרת שהייתה עם 7 נאישם
אז אף אחד לא היה אומר כלום
אייייככככ
פשוט גועל נפש של אנישם אומרת לךך !!!!
מזדהה איתך כ"כ !!!!!!!!
אוקיי .. בחודש הזה ? הפיצו ככה :
שאני נותנת לכולם , ששכבתי עם חבר שלי , שאני סכסכנית , שאני חושבת שכל הבנים אוהבים אותי , בקיצור שאני ילדה זונהה ..
ואני בחיים .. לא נתתי לכל אחד .. כולה נשיקה במועדון .. ולא שכבתי עם חבר שלי !! ואני בחיים לא אעשה למישהו רע גם אם אני שונאת אותו ... ואני ממש לא חושבת שכל הבנים אוהבים אותי ... זה לא גם מעניין אותי לא מתעסקת בזה יש לי אחד יחיד ומיוחד 😊
והכל ? בגלל קנאיות , ילד שרצה אותי פעם לא רציתי אותו , אקס מטומטם ושפל , ו ... ילדה גוצה ופרחה חסרת חיים שאין לה למי להציק ..
אנשים ? תמצאו חיייים !!
בבבבאאאאאמתתת שימצאו חיים !!!!!
דיי לקנאה !! 😁
נשממהה?
קחי את זה כמחמאה.
זה רק מראה שאותך רוצים ואותם לא.
הם סתם ילדים קטנים שמתעסקים בשטויות.
את יודעת את האמת וזה מה שחשוב.
ונכון, זה קשה ללכת ולראות אנשים מצביעים עלייך וצוחקים וזה,
אבל את ילדה חזקה והכל יעבור.
תמיד חייבים מישהו לרדת עליו... לאט לאט זה יישכח והכל יהיה בסדר.
תני חיוך 😊
הסברתי ללך שפלאחד לא באמת אכפת עם כמה היית\;
זה ממש לא הענייןן פה..
חח אושרי מי ירד עליי !?
אני יירד עליו
פשוט אנשים מ-ט-ו-מ-ט-מ-י-ם ....
שהקנאה אוכלת אותם אוווווווכלללללת !!!
יאמי 😊
ללבריאותתת.. !
QUOTE (שיריאלה @ 23/08/2007) הסברתי ללך שפלאחד לא באמת אכפת עם כמה היית\;
זה ממש לא הענייןן פה..
תיהיה גם בטוחה שאף אחד לא מקנא בך ..
ואל תגידי שהייתה רק עם אחד כי את יודעת שלא
וזה סתם מעצצצבן שאת אומרת סתם !!
נכון את יודעת יותר טוב ממני סבבה
לפי מה שאני יודעת פז איציק ושחר לא בן אדם אחד ..
אבל באמת זה עיניין שלך תעשי מה שאת רוצה
פשוט אל תגידי שהיית עם אחד אם את יודעת שאת לא