אנשים ממציאםי עליי שמועותתתתתתת וזה מעצבן אותייייי !@!#@$
היה לנו מחנה קיץ בצופיםםםםםם
והפיצו שמועה שהיינו עם 7 אנשיםםםםםםםםםםם
שהייתי עם מישהו אחד
איייזזזזזזזזה חווסר חיים מוחלטטטטטטטטטט
דיי לנחש
דיי להניות קנאים
דייי כבררררר זההה נמאס עלייייייי
במאת כ"כ הרבה שמועות בזמן האחרון שזה כבר מעצבןן 1!!!!!!!
סבבה בהתחלה קיבלתי אמרתי טוב על הזין שלי אני יודעת שהז לא נכון ומה שחשוב לי זה שאני יודעת שהז לא נכון וזהו כולם על הזין שלי אבל עכשיו זה נהיה כבר מעיקקקקקקקק
דיייייי חפרתםםםםםםם הבנתי ת'קטע רדו ממנייייייי
והכי מעצבן שזה לא נכוןןןןן
יאוווו אני יכולה להשתגעעע
חווסר חיים מוחלטטטט
פשוט אנישם מטומטיםםםםםם
נשבעת לכם שאני ידע מי מפיץ ת'שמועות האלה פשוט ילד קטן מטומטם קנאי בלי חיים
אררררררררררררררררררררררררר
עצבים עצבים עצבים !!!
ואייי איך אני שונאת תאנשים שמפיצים תשמועות
אני יכולה להרוג אותם :\
מיכלווש מאמי
אל תתיחסי אלייהם
תראי להם שזה לא מזיז לך והם יפסיקו
הם לא שווים תעצבים שלך !
הם סתם משעמם להם הם מחפשים את מי לעצבן
חסרי חיים.
מבינה אותך בובה...
אבל לא נורא, קחי את זה כמחמאה😉
אוהבת אותך!
תוודה איזה מתוקיםםם
אבל סבבה בהתחלה לקחתי את זה כמחאהמה מה שאתם לא רוצים אבל במאת שזה מתחיל כבר לעצבןןןןןן !!!
אווף 😢
מחנה קיץ .. מסביר הכל .
אנשים חסרי חיים שלא שווים תכעס שלך.
הם יכולים לחפש את יודעת מה ..
משעוממים ...
מתה עליך יפתי 3>
QUOTE (koka15 @ 21/08/2007) ואייי איך אני שונאת תאנשים שמפיצים תשמועות
אני יכולה להרוג אותם :\
מיכלווש מאמי
אל תתיחסי אלייהם
תראי להם שזה לא מזיז לך והם יפסיקו
הם לא שווים תעצבים שלך !
הם סתם משעמם להם הם מחפשים את מי לעצבן
..
תאמת שאין לך מה לעשות חוץ
מלשים זין ולהגיד להם
באמת היה משהו@?! איך אני לא יודעת למה לא מספרים לי דברים כאלה
שמעי אין מה לעשות
אנשים מחפשים על מי להתעלק
כמה זמןן והם עוברים למישהו חדש
מאמי..ילדים שמעצבנים אל תתייחסי כי הם לא שווים את זה.
הם סתם סתומים בעע.
מאמי הם לא שווים את העצבים שלך..
ת'אמת?!
באמת ילדים קטנים
חברי חיים
נכון זה מעצבן
אבל אל תתני לזה להשפיע עליו
הם לא שווים את זה
אנשים לפעמים רעים
רע להם שטוב לאחרים
אל תתייחסי האנשים שאוהבים
אותך באמת והחברים האמיתיים
יודעים מי את ואיך את
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 21/08/2007)
והפיצו שמועה שהיינו עם 7 אנשיםםםםםםםםםםם
שהייתי עם מישהו אחד
היית עם 2 אבל ..
ואל תתיחסי למה שאומרים כל עוד את יודעת שזה לא נכון
😊
מפגרים
אל תשימי לב
ככל שתפני לזה יותר תשומת לב ככה זה יהיה יותר כיף ךאותם אנשים מטומטמים