פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש <אף פעם לא אומר שלא יהיה לך ערפל בלב&...

<אף פעם לא אומר שלא יהיה לך ערפל בלב>

✍️ בובת_זכוכית 📅 21/08/2007 19:37 👁️ 328 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
כל הפחדים שמסביבי ,
כל מה שלא תראי בראי ,
כל האולי והאם וכמעט ובערך

לא מוכרים לך אהובה ,
לא משנים דבר בתמונה ,
גם אם הדרך קשה אשאר לך למלך .

לפעמים אני נשבר או מתעצב ,
לפעמים אני תלוי בך עד כאב ,
לפעמים נשאר לבד בלילה ער ,
אף פעם לא אומר ,
שלא יהיה לך ערפל בלב.

כל הפחדים והדמעות,
המחשבות שלא נגמרות ,
כל אכזבה וכאב שאספתי בדרך ,.

לא התקרבו על סף ליבך,
גם אם עולם שלם התהפך,
לא אוותר עד הסוף אשאר לך למלך.

לפעמים אני נשבר ומתעצב
לפעמים אני תלוי בך עד כאב
כן לפעמים נשאר לבד בלילה ער
אף פעם לא אומר
שלא יהיה לך ערפל בלב
כן שלא יהיה לך ערפל

כל הפחדים שאני שומר
מה שאני אף פעם
לא אומר





כל כך מתחברת לשיר הזה עכשיו
בא לי למות =\
אני מרגישה נבגדת על ידי האנשים הכי קרובים אליי, ובעיקר על ידי החברות הכי קרובות שלי
אני מרגישה כל כך לבד.. אני לא מצליחה לחייך אפילו.. ההורים שלי לא מבינים מה קורה איתי
אני לא מדברת על כלום, אני שוב נסגרתי והחברים הקרובים שלי לא מצליחים להגיע אליי..

כל כך נמאס לי..
מה שהכי כאב לי לגלות שהחברה בין הטובות שלי פשוט לכלכה עליי וזה כל כך פגע בי..
גיליתי את זה היום, והיא אמרה את זה לפני שנסענו לאילת בכלל.. כאב לי לגלות את זה
אני לא חושבת שאני יכולה להסתכל לאנשים בעיניים עכשיו, לכל האנשים שהכי היו קרובים אליי

אני לא יכולה להפסיק לבכות.. אוף 😢

חפירה אני יודעת.. הייתי חייבת לשחרר =\
אתם באמת לא חייבים להגיב..
עדי....מאמי שלי..
מי זה שגורם לך לחיוך המדהים שלך להעלם?!.. 😊
אני מבינה אותך כל-כך..
את הכאב שאת מרגישה
את הבגידה מהאנשים שסמכת עליהם,שהיית בטוחה שהכול בסדר
אבל זה לא אומר שאת צריכה כרגע להיתקע ולחשוב על מה שהיה
אני יודעת שקשה לך,שכואב לך,
שאין לך כוח פתאום להמשיך הלאה,לדבר,להיפתח,
את נסגרת יותר ויותר
זה בדיוק מה שהיה אצלי,לצערי
ואני מכירה ת'הרגשה מקרוב,
אבל אל תוותרי,תמשיכי להילחם על האושר,על החיוך המקסים שיש לך,על הצחוק שראיתי במפגש
על העיניים הנוצצות שממש הדהימו אותי

עכשיו,תנסי פחות להיפתח על ההתחלה לאנשים
תנסי קודם להכיר אותם,להבין איך הם באמת
ואז את תתחילי לאט לאט לפתוח את הלב,בסבלנות
לא למהר,

אל תוותרי
תמשיכי הלאה,אל תחשבי על העבר,על מה שהיה
כמה שזה היה לך כואב
ואת בוכה,
אבל תבכי זה משחרר
אבל מתוקה,יש גבול לבכי שלך,את תיהי חייבת להפסיק ולדעת איפה לעצור בדמעות

אני יודעת שכל-כך כואב לך..
אבל אל תתני לזה לשבור אותך,
תחשבי על הטוב,
על זה שלמדת את האנשים,עכשיו הכרתם אותם באמת,
עכשיו את יודעת באמת על מי לסמוך ועל מי לא לסמוך
עכשיו את יותר יודעת לבחון את האנשים שקרובים אלייך..

למדת מזה הרבה,אני בטוחה
לכן מכל דבר רע/טוב/גרוע/מעולה לא משנה מה
את לומדת משהו
ואחרי התקופה הרעה
תגיעה התקופה הטובה,
רק לא ליפול
להמשיך הלאה
בלי לוותר!

ואם משהו אני פה בשבילך תמיד!..

מווואה3>
רגינוש את פשוט מדהימה
אין לי מספיק מילים טובות בשביל לתאר אותך
את ממש מצליחה לעודד אותי עם כל העצב שיש לי

מואהההההההההההה3>
אני כ"כ מבינה אותך =\
קרה לי בדיוק אותו דבר .. \:
זה עצוב לגלות את זה
אבל עדיף לדעת את הפרצוץ האמיתי של הבן אדם
מאשר לא .
תתרחקי ממנה ..
אף אחד לא שווה
את הדמעות והכאב שלך .
אני רוצה לראות את החיוך המקסים שלך (:
שיצא לי לראות במפגש 😁 בשושו ראיתי 😛
אם את חושבת לנכון שהחברות האלה
הם לא באמת חברות פשוט תמשיכי הלאה בלעדיהן
אולי הם באמת לא החברות הנכונות לך .
יש עוד מלא אנשים סביבך ידידים משפחה .. אותנו (:
את חייבת להמשיך הלאה ולהבין
שיש אנשים אחרים שכן היו רוצים להיות בקרבתך
שאת כן באמת חשובה להם.
תחפשי את החברים האמיתים שלך .
אני מקווה שהכל יסתדר ..
ויהיה טוב מאמי ...
תזכרי שהכל לטובה !
שגם אם הם בגדו בך וגילית פרצוץ אמיתי של חברה
כנראה שזה היה צריך לקרות .
אוהבתך מלא ומקווה שיסתדר (:
מאמי שלי אני מסכימה עם רגינה
היא פשוט כתבה הכל
את חייבת להיות חזקה
הכל יסתדר אני שולחת לך חיבוק ענקי יפה שלי
תזכרי שתמיד אני כאן בשבילך!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלייייייייייייייי יש לך אותי ואת יודעת שתמיד אני פה בשבילך 😊
דייי אל תיהי עצובה כואב לי שעצוב לך
אל תדאגי יום חמישי את אצלי אני יעשה לך יום כיף
דברי איתי ...
אני מכירה את זה..
היה לי בדיוק מקרה דומה.. עם החברה הכמעט הכי טובה.

תשמעי זה עובר.. ובאמת אחרי שאת מגלה דברים כאלה
יש תקופה כזאת שקשה לך לסמוך על אנשים יותר..
אבל זה עובר, מתגברים, ועוברים האלה.
ממקרים כאלה רק לומדים.

QUOTE (רגייי @ 21/08/2007) עדי....מאמי שלי..
מי זה שגורם לך לחיוך המדהים שלך להעלם?!.. 😊
אני מבינה אותך כל-כך..
את הכאב שאת מרגישה
את הבגידה מהאנשים שסמכת עליהם,שהיית בטוחה שהכול בסדר
אבל זה לא אומר שאת צריכה כרגע להיתקע ולחשוב על מה שהיה
אני יודעת שקשה לך,שכואב לך,
שאין לך כוח פתאום להמשיך הלאה,לדבר,להיפתח,
את נסגרת יותר ויותר
זה בדיוק מה שהיה אצלי,לצערי
ואני מכירה ת'הרגשה מקרוב,
אבל אל תוותרי,תמשיכי להילחם על האושר,על החיוך המקסים שיש לך,על הצחוק שראיתי במפגש
על העיניים הנוצצות שממש הדהימו אותי

עכשיו,תנסי פחות להיפתח על ההתחלה לאנשים
תנסי קודם להכיר אותם,להבין איך הם באמת
ואז את תתחילי לאט לאט לפתוח את הלב,בסבלנות
לא למהר,

אל תוותרי
תמשיכי הלאה,אל תחשבי על העבר,על מה שהיה
כמה שזה היה לך כואב
ואת בוכה,
אבל תבכי זה משחרר
אבל מתוקה,יש גבול לבכי שלך,את תיהי חייבת להפסיק ולדעת איפה לעצור בדמעות

אני יודעת שכל-כך כואב לך..
אבל אל תתני לזה לשבור אותך,
תחשבי על הטוב,
על זה שלמדת את האנשים,עכשיו הכרתם אותם באמת,
עכשיו את יודעת באמת על מי לסמוך ועל מי לא לסמוך
עכשיו את יותר יודעת לבחון את האנשים שקרובים אלייך..

למדת מזה הרבה,אני בטוחה
לכן מכל דבר רע/טוב/גרוע/מעולה לא משנה מה
את לומדת משהו
ואחרי התקופה הרעה
תגיעה התקופה הטובה,
רק לא ליפול
להמשיך הלאה
בלי לוותר!

ואם משהו אני פה בשבילך תמיד!..

מווואה3>
עדיידושש יהיה טוב בובה
אוהבת אותך3>
QUOTE (בובת_זכוכית @ 21/08/2007) רגינוש את פשוט מדהימה
אין לי מספיק מילים טובות בשביל לתאר אותך
את ממש מצליחה לעודד אותי עם כל העצב שיש לי

מואהההההההההההה3>
חמודהה שלי
הלווואי ואותו חיוך שהיה במפגש יהיה ככה כל יום.. :] :]
לא מתאים לך בכלל פנים עצובות..בכלל בכלל לא!

אוהבת אותך
=/ תדברי
שיר מדהים
עם שני מאמי
מכירה את זה
עברתי את זה
עכשיו זה כואב לך
לאט לאט, תגלי את הפרצוף האמיתי של כולם
QUOTE (shani_bachar @ 21/08/2007) אני כ"כ מבינה אותך =\
קרה לי בדיוק אותו דבר .. \:
זה עצוב לגלות את זה
אבל עדיף לדעת את הפרצוץ האמיתי של הבן אדם
מאשר לא .
תתרחקי ממנה ..
אף אחד לא שווה
את הדמעות והכאב שלך .
אני רוצה לראות את החיוך המקסים שלך (:
שיצא לי לראות במפגש 😁 בשושו ראיתי 😛
אם את חושבת לנכון שהחברות האלה
הם לא באמת חברות פשוט תמשיכי הלאה בלעדיהן
אולי הם באמת לא החברות הנכונות לך .
יש עוד מלא אנשים סביבך ידידים משפחה .. אותנו (:
את חייבת להמשיך הלאה ולהבין
שיש אנשים אחרים שכן היו רוצים להיות בקרבתך
שאת כן באמת חשובה להם.
תחפשי את החברים האמיתים שלך .
אני מקווה שהכל יסתדר ..
ויהיה טוב מאמי ...
תזכרי שהכל לטובה !
שגם אם הם בגדו בך וגילית פרצוץ אמיתי של חברה
כנראה שזה היה צריך לקרות .
אוהבתך מלא ומקווה שיסתדר (:
שנינוש תודה.. =]
חברה עזרה לי אתמול להבין טוב מול מה אני עומדת, ותאמת היא צודקת
היא גם אמרה לי גם דברים דומים לשלך
כנראה שבאיזשהו שלב באמת צריך לגלות תפרצוף האמיתי של אנשים.. =\
QUOTE (נאפי @ 21/08/2007) מאמי שלי אני מסכימה עם רגינה
היא פשוט כתבה הכל
את חייבת להיות חזקה
הכל יסתדר אני שולחת לך חיבוק ענקי יפה שלי
תזכרי שתמיד אני כאן בשבילך!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני תודה מאמי שלי..!!
מואהההה 333>
QUOTE (oshritsa @ 21/08/2007) מאמי שלייייייייייייייי יש לך אותי ואת יודעת שתמיד אני פה בשבילך 😊
דייי אל תיהי עצובה כואב לי שעצוב לך
אל תדאגי יום חמישי את אצלי אני יעשה לך יום כיף
דברי איתי ...

אושי אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך
תודה על הכלללללל 333>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך