QUOTE (True_Star @ 21/08/2007) אני מכירה את זה..
היה לי בדיוק מקרה דומה.. עם החברה הכמעט הכי טובה.
תשמעי זה עובר.. ובאמת אחרי שאת מגלה דברים כאלה
יש תקופה כזאת שקשה לך לסמוך על אנשים יותר..
אבל זה עובר, מתגברים, ועוברים האלה.
ממקרים כאלה רק לומדים.
זה קרה כבר כל כך הרבה פעמים
שאני לא יודעת אם אני יוכל לסלוח הפעם, זה פוגע =\
QUOTE (koka15 @ 21/08/2007) QUOTE (רגייי @ 21/08/2007) עדי....מאמי שלי..
מי זה שגורם לך לחיוך המדהים שלך להעלם?!.. 😊
אני מבינה אותך כל-כך..
את הכאב שאת מרגישה
את הבגידה מהאנשים שסמכת עליהם,שהיית בטוחה שהכול בסדר
אבל זה לא אומר שאת צריכה כרגע להיתקע ולחשוב על מה שהיה
אני יודעת שקשה לך,שכואב לך,
שאין לך כוח פתאום להמשיך הלאה,לדבר,להיפתח,
את נסגרת יותר ויותר
זה בדיוק מה שהיה אצלי,לצערי
ואני מכירה ת'הרגשה מקרוב,
אבל אל תוותרי,תמשיכי להילחם על האושר,על החיוך המקסים שיש לך,על הצחוק שראיתי במפגש
על העיניים הנוצצות שממש הדהימו אותי
עכשיו,תנסי פחות להיפתח על ההתחלה לאנשים
תנסי קודם להכיר אותם,להבין איך הם באמת
ואז את תתחילי לאט לאט לפתוח את הלב,בסבלנות
לא למהר,
אל תוותרי
תמשיכי הלאה,אל תחשבי על העבר,על מה שהיה
כמה שזה היה לך כואב
ואת בוכה,
אבל תבכי זה משחרר
אבל מתוקה,יש גבול לבכי שלך,את תיהי חייבת להפסיק ולדעת איפה לעצור בדמעות
אני יודעת שכל-כך כואב לך..
אבל אל תתני לזה לשבור אותך,
תחשבי על הטוב,
על זה שלמדת את האנשים,עכשיו הכרתם אותם באמת,
עכשיו את יודעת באמת על מי לסמוך ועל מי לא לסמוך
עכשיו את יותר יודעת לבחון את האנשים שקרובים אלייך..
למדת מזה הרבה,אני בטוחה
לכן מכל דבר רע/טוב/גרוע/מעולה לא משנה מה
את לומדת משהו
ואחרי התקופה הרעה
תגיעה התקופה הטובה,
רק לא ליפול
להמשיך הלאה
בלי לוותר!
ואם משהו אני פה בשבילך תמיד!..
מווואה3>
עדיידושש יהיה טוב בובה
אוהבת אותך3>
בורי תודה מותק..!! 33>
QUOTE (רגייי @ 21/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 21/08/2007) רגינוש את פשוט מדהימה
אין לי מספיק מילים טובות בשביל לתאר אותך
את ממש מצליחה לעודד אותי עם כל העצב שיש לי
מואהההההההההההה3>
חמודהה שלי
הלווואי ואותו חיוך שהיה במפגש יהיה ככה כל יום.. :] :]
לא מתאים לך בכלל פנים עצובות..בכלל בכלל לא!
אוהבת אותך
רגינוש תודה 😁
אוהבת'תך..!! 33>
QUOTE (chen-daskal @ 21/08/2007) =/ תדברי
לדבר על מה בדיוק?
QUOTE (limaori @ 22/08/2007) עם שני מאמי
מכירה את זה
עברתי את זה
עכשיו זה כואב לך
לאט לאט, תגלי את הפרצוף האמיתי של כולם
אני כבר התחלתי לגלות, וזה לא כיף בכלל =\
QUOTE (בובת_זכוכית @ 22/08/2007) QUOTE (chen-daskal @ 21/08/2007) =/ תדברי
לדבר על מה בדיוק?
על מה שכתבת פה
יש לי הרגשה שזה קשור או אלי או אל קארין נכון?$#
QUOTE (chen-daskal @ 22/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 22/08/2007) QUOTE (chen-daskal @ 21/08/2007) =/ תדברי
לדבר על מה בדיוק?
על מה שכתבת פה
יש לי הרגשה שזה קשור או אלי או אל קארין נכון?$#
למה את עשית לי משהו?
QUOTE (בובת_זכוכית @ 22/08/2007) QUOTE (chen-daskal @ 22/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 22/08/2007) QUOTE (chen-daskal @ 21/08/2007) =/ תדברי
לדבר על מה בדיוק?
על מה שכתבת פה
יש לי הרגשה שזה קשור או אלי או אל קארין נכון?$#
למה את עשית לי משהו?
אני רק שואלת