אווווווקע
עבר בטיל! מפחיד
ובטח עוד חודשיים להוסיף מהיר מידי
אבל אני מתגעגעת לצחוקים של הביצפר
אבל אני יסתפק בעוד חודש
הייתי באילת חברים וכאלה😛
מה צריך יותר#@?
החופש טס מהר לצערי=\
בחודש הראשון היה לי כיף וזה,
בחודש השני היה משעמם לא משהו. 😊
חחח 😊
מהההההההההההההההההההההההההההההההההה?!?!?!
לא מה פתאום הוא לא נגמר 😛
חח סתם
לא רוצה די היה כיף לי בחופש
החופש הכי שוווה
לא מתגעגעת לצחוקים בבית ספר ישלי הרבה כאלה בחופש 😊
חח לזאת ששאלהה
יש את noran שהתחתנה 😊
וזאת morand חח נראלי
חח 😛 ואנ'לא חוזרת לביצפרר
אני כבר סיימתיי
רק שאני מתחילה שירות לאומי
וזה גם סוג של "כלא"
אז כאחת שכבר ניצלה את החופש (כל השנה הזו)
נהנתי מאוד הספקי הכל מהכל
להוציא רישיון מעל לכל
אבל דבר אחד לא הספקתי
לעבוד חחחחח
זה החופש היחידי
שטטטטטס לי
והחופש היחידי
שאני מתפללת
שלא ייגמר לעולם.
לא הספקתי הרבה
אבל נחתי
אילת עבר, היה מדהים
נשאר סלקוום וווליום
וחברים.
וזייהו
מה שעוד יותר מדהים אותי
שעוד כמה שבועות ראש השנה
ווואו
הזמן עף לי
עף...
אני רק מתחילה את החופש
החופש שלי מסתיים בפבואר
ואז
צבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😢 😢 😊
הייתי באילת עם אהובי😊
הוא התגייס
הייתי בטורקיה
עבדתי, ועובדת
קניתי מלא דברים
עברתי דירה
הייתי עם חברות
ויש לי עוד הרבה לעשות
אהה ועשיתי מצנחחח
קיצר יש לי עוד איזה חצי שנה של חופש חחח