איזה מהר עברו להם חודשיים הא?!
עוד שבוע וחצי..אנחנו כבר תקועים בכיתה עם כאבי תחת מלשבת בכיסא המעפאן 6 שעות!! פייייייי נקווה שריפדו אותם 😂
אז מה הספקתם לעשות החופש!?
מה אתם עוד מתכננים לעשות?
מרגישים שניצלתם אותו?!
הייתם רוצים להוסיף עוד איזה חודש?! הלווואיי!!!
שתפו 😊





