דסקל אני לא נכנסת לזה שוב פעמים טעיתי ופעם שלישית לא תיהיה
אטת מדברת#"@?!
כמה פעמים נכנסתי לחרא הזה
3 אז מאמי קורה אין מה לעשות
אבל החלטה שלך
אני גם רוצההה לבוא 😉
יפה שלי לפעמים דברים לא מסתדרים כמו שרוצים
אבל חייבים להמשיך הלאה
חייבים
גם שזה כואב
אוהבת אותך ואיתך תמידדדדדדדדדדדדדדד
QUOTE (oshritsa @ 21/08/2007) QUOTE (נאפי @ 21/08/2007) מאמי תזכרי שהכל לטובה
אם לא הלך יבוא משהו אחר
ואם יש לך אפשרות להלחם
אז תילחמי על זה
הכל יסתדר נסיכה
תהיי חזקה אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עזבי מורני ויתרתי לגמרי
מעכשיו אני לא רוצה להתאהב נקודה 😢
מאמי שלי אף אחד לא בוחר
אם להתאהב או לא
אם היינו יכולים להחליט
העולם והכל היה נראה אחרת
אבל זה לא ככה.
אלוהים מחליט מה יהיה ויקרה
וצריך לדעת לקבל את זה.
את חייבת להלחם אחרת רק יכאב לך יותר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליאורי-זהו אאני המשכתי
דברי איתי נארגן משו לערב כי בבוקר ובצהריים יש לנו "סידורים" 😊
ומרני-אני החלטתי וזה סופי שילך תקוואד (לעזאזל ) ,זאת הייתה פריקה למה שהרגשתי וזהו עכשיו אני בסדר כמו שכולם אמרו לי אני הולכת לשכוח ממנו ואני יצליח (: