"הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות
הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת,
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
הכל זה לטובה
חכי לפני שאת סוגרת
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה"
התייאשתי נמאס לי אתמול בדרך חזרה מהמפגש הבנתי שזה נגמר :/ בחיים לא ניהיה ביחד
שזה יגיע כבר נמאס לי לחכות ולחכות ולחכות ושכולם אומרים שזה יגיע בסוף אוחחח אני מרגישה כבר מגעיל עם עצמי
אני רוצה להרגיש את זה 😢 😊
- חיבוק -
מה שצריך לקרות קורה...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 21/08/2007) - חיבוק -
מה שצריך לקרות קורה...
😊
אושריתיי מאמיי כל עכבהה לטובההה...
אל תתבאסיי יפיופה הכל יסתדר..
מואהההההה..אוהבת 3>
QUOTE (טטווטטייתת @ 21/08/2007) אושריתיי מאמיי כל עכבהה לטובההה...
אל תתבאסיי יפיופה הכל יסתדר..
מואהההההה..אוהבת 3>
תודה טניוצקה אבל כבר נמאס לי
אני חושבת שאני יעשה מעשה שלא כדאי לי אבל אני עדיין חושבת עם כדאי לי
מאמיי אם זה מעשה שלא כדאי לך אז אל תעשי אותו חח
תני לזמן לעשות את שלו בובההה..
לפעמים הדברים לא כ"כ תלויים בנו..
ואין לנוו מה לעשותת כדי לשנות את פני הדברים.
ולמרות שמנאס לך לחכות..תחכיי עוד קצת..אולי זה יסתדר כמו שאת רוצה 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 21/08/2007) מאמיי אם זה מעשה שלא כדאי לך אז אל תעשי אותו חח
תני לזמן לעשות את שלו בובההה..
לפעמים הדברים לא כ"כ תלויים בנו..
ואין לנוו מה לעשותת כדי לשנות את פני הדברים.
ולמרות שמנאס לך לחכות..תחכיי עוד קצת..אולי זה יסתדר כמו שאת רוצה 😊
לא יודעת
מאמי תזכרי שהכל לטובה
אם לא הלך יבוא משהו אחר
ואם יש לך אפשרות להלחם
אז תילחמי על זה
הכל יסתדר נסיכה
תהיי חזקה אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/08/2007) מאמי תזכרי שהכל לטובה
אם לא הלך יבוא משהו אחר
ואם יש לך אפשרות להלחם
אז תילחמי על זה
הכל יסתדר נסיכה
תהיי חזקה אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עזבי מורני ויתרתי לגמרי
מעכשיו אני לא רוצה להתאהב נקודה 😢
אושי בובי שלי הרי אהבה באה לבד בלי לבקש אפילו
היא לא דופקת בדלת היא פשוט נכנסת
והיא תבוא והיא תהייה הכי טובה שרק אפשר
מבטיחה לך =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 21/08/2007) אושי בובי שלי הרי אהבה באה לבד בלי לבקש אפילו
היא לא דופקת בדלת היא פשוט נכנסת
והיא תבוא והיא תהייה הכי טובה שרק אפשר
מבטיחה לך =]
שתדפוק בדלת אני לא פתח לה חחחח לא רוצה להיפגע שוב
עד שהיא תבוא אני כבר ימות
דברי איתי דחוףףףף
קודם כל אני שולחת לך חיבוקקק ענקייי
דבר שני אנחנו צריכות לעשות שיחה דחופה
להיפגש ולדבר על מה שמפריע לך..
אז בואי נקבע מתיישהו ..
אוהבת אותך
QUOTE (koka15 @ 21/08/2007) קודם כל אני שולחת לך חיבוקקק ענקייי
דבר שני אנחנו צריכות לעשות שיחה דחופה
להיפגש ולדבר על מה שמפריע לך..
אז בואי נקבע מתיישהו ..
אוהבת אותך
מכוערת נעלמת תחתתתתתתתתתתתת
בואי מחר מצידי או ביום חמישי ניפגש עדי באה אליי (בובת זכוכית)
QUOTE (oshritsa @ 21/08/2007) QUOTE (koka15 @ 21/08/2007) קודם כל אני שולחת לך חיבוקקק ענקייי
דבר שני אנחנו צריכות לעשות שיחה דחופה
להיפגש ולדבר על מה שמפריע לך..
אז בואי נקבע מתיישהו ..
אוהבת אותך
מכוערת נעלמת תחתתתתתתתתתתתת
בואי מחר מצידי או ביום חמישי ניפגש עדי באה אליי (בובת זכוכית)
כןןןן ראיתי תהודעה שלך אבל לא יכולתי לענות נידפקה לי המיקלדתת ..:\
והכל ניתקע ועד שסידרתי :|
מתי עדידוששש באאה?
מאמי שלי יהיה טוב את זה אני יכולה להבטיח
זה לא אהבה האחרונה שלך זה גם בטוח
כניראה שהוא לא הבן אדם שאת צריכה להיות איתו
כניראה הוא לא הבנאדם שנועד להשלים אותך
ומחכה לך אחד אחר
דברים נוטעים להסתדר בסופו של דבר