חאאאאאאאאאארות כולםם אני אומרת לךךך
רק אני משוגעתתת
עזבי אותך שטויות מאמי
אל תשעני על אף אחד
שיהיו לך לברות
זה אומר שחייבת להיות החברה הכי טובה?
גם אל תתלי בהם תקוות
פשוט לא לצפות שום דבר
לקחת הכול בקלות
כמוני 😛
QUOTE (בובת_זכוכית @ 20/08/2007) מאמי גם בפעם הקודמת רשמתי לך
אנשים יאכזבו אותך, אם זה חברות או ידידים ובמצבים מסויימים גם משפחה
כל אכזבה כזאת היא מכשול ואת חייבת להיות חזקה ולעבור אותו
להוכיח לכולם שאי אפשר לשבור אותך
להמשיך הלאה, מכל האכזבות האלה את רק תתחזקי בסופו של דבר
מקווה שהכל בסדר =]
אם את צריכה משהו => 317859115 =]
..
חח ליאור ובר תודה בנות😊
אוהבת חח3>