וגם את דברי איתי😢
אוהבת אותך
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 20/08/2007) וגם את דברי איתי😢
אוהבת אותך
אני מדברת איתך.
אוהבת אותך.
(:
מאמי גם בפעם הקודמת רשמתי לך
אנשים יאכזבו אותך, אם זה חברות או ידידים ובמצבים מסויימים גם משפחה
כל אכזבה כזאת היא מכשול ואת חייבת להיות חזקה ולעבור אותו
להוכיח לכולם שאי אפשר לשבור אותך
להמשיך הלאה, מכל האכזבות האלה את רק תתחזקי בסופו של דבר
מקווה שהכל בסדר =]
אם את צריכה משהו => 317859115 =]
מאמי אני מסכימה עם התגובה מעליי
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן הא..
מצטערת אבל אין מה להגיד
צודקת במאה אחוז
יפה שליי
יהיה טובב
ואני כל כך מבינה אותך:-\
אוהבת אותך מלאאא
אם אתצריכה אני פה
או בכל מקום שבא לך
😛
QUOTE (טוניטה @ 20/08/2007) יפה שליי
יהיה טובב
ואני כל כך מבינה אותך:-\
אוהבת אותך מלאאא
אם אתצריכה אני פה
או בכל מקום שבא לך
😛
אוהבת אותך טניה,
תודה על הכול😊
ליפזי יפתי,היום צריך לדעת על מי לסמוך אם בכלל..אל תתייחסי יש אנשים חארות..אוהבת אותך המוןן
QUOTE (מאוכזבת @ 20/08/2007) ליפזי יפתי,היום צריך לדעת על מי לסמוך אם בכלל..אל תתייחסי יש אנשים חארות..אוהבת אותך המוןן
נכון את צודקת,
תודה מאמי,
אוהבת אותך
😊
QUOTE (בובת_זכוכית @ 20/08/2007) מאמי גם בפעם הקודמת רשמתי לך
אנשים יאכזבו אותך, אם זה חברות או ידידים ובמצבים מסויימים גם משפחה
כל אכזבה כזאת היא מכשול ואת חייבת להיות חזקה ולעבור אותו
להוכיח לכולם שאי אפשר לשבור אותך
להמשיך הלאה, מכל האכזבות האלה את רק תתחזקי בסופו של דבר
מקווה שהכל בסדר =]
אם את צריכה משהו => 317859115 =]
כל מילה נוספת מיותרת...
תיהי חזקה מאמי... אל תישברי..
את תעברי גם את זה...
QUOTE (karnusha_167 @ 21/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 20/08/2007) מאמי גם בפעם הקודמת רשמתי לך
אנשים יאכזבו אותך, אם זה חברות או ידידים ובמצבים מסויימים גם משפחה
כל אכזבה כזאת היא מכשול ואת חייבת להיות חזקה ולעבור אותו
להוכיח לכולם שאי אפשר לשבור אותך
להמשיך הלאה, מכל האכזבות האלה את רק תתחזקי בסופו של דבר
מקווה שהכל בסדר =]
אם את צריכה משהו => 317859115 =]
כל מילה נוספת מיותרת...
תיהי חזקה מאמי... אל תישברי..
את תעברי גם את זה...
תודה מאמי. 😊
אני יעבור את זה ולמעשה עברתי את מה שקרה לי. 😊
עם בגלל כל חרא שאני פגשתי הייתי בוכה או מתעצבנת
ממזמן כבר הייתי כבר מתאבדת
יש הרבה חראות
אין מה לחשוב על זה יותר מידי
אוהבת אותך מלא נסיכה
QUOTE (סוופרמאמי @ 22/08/2007) עם בגלל כל חרא שאני פגשתי הייתי בוכה או מתעצבנת
ממזמן כבר הייתי כבר מתאבדת
יש הרבה חראות
אין מה לחשוב על זה יותר מידי
אוהבת אותך מלא נסיכה
תודה מיבי😊
יש מלא חראות איכס 😊
אוהבת אותך3>