QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 20/08/2007) אהובתתתי כבר דיברנו על זה...
וזה קטןןןןןןן עלייך מבינה?!
כאילו מה זה....
אני אוהבת אותך...
הלוואי והיה קטן עליי 😊
אבל נקווה לטוב
אוהבת אותך כריסי
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי