איך הגעתי למצב הזה?..
איך??????
זה הכי לא יתכן...אווווף
רק לבכות!...
😢 😢 😢
רגינה מאמי שלי מה קרה? 😢
שולחת לך חיבוקקקקקקקקק.
אוהבת אותך3>
רגגגגגגייי מה קרהה יפה שליי? 😢
מה/מי גרם לנסיכה כמוך לבכותת?!?!?!
רוצה שאני אטפל בוו???
איתך מאמי הכל יהיה בסדרר
אני פה אם את צריכה משוו
ואם את רוצה לשתףף את מוזמנת אהובתי
דברי איתי רגינוש
אוהבת אותך
רגיייייייייייייייייי שליייי מה קרה ?
מאמייייי מה קרההה????
אל תהיי עצובה הכל יסתדר בסוף אני בטוחה!!!
אוהבתתתת!!!
איזהה חמודדות ..3>
עדיי מאמי זה לא בן..
הכול אשמתי...:\ ולא קשור לאהבה
זה הכול קשור בי..
אני לא יכולה בדיוק לספר..:\
אוף...
אני לא יודעת אם אני אעבור את זה לבד
מה שאני רוצה זה רק לבכות
רגייי שליי תבכיי בובה זה משחרר לפעמים..
אולי זה יגרום לךך להגיש יותר טוב..
לא משנהה מהההה קרההה..אל תהיי עצובה..
כל עכבה לטובהה מאמיייי..והכל יסתדר..מבטיחההה
*חיבווווווווווווקקקקקקקק*
אוהבתתת 3>
מאמי שלי אוהבת אותך הכי בעולם
תהיי חזקה נסיכה יהיה בסדר
את תיראי שהכל יסתדר
תדברי עם מי שהמצב הזה נמצא איתו
או בגללו או מה שלא יהיה
רק שיחה תעזור
אני שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לצערי שום שיחה לא תעזור
כי זה משהו שנמצא בתוכי
משהו קשה לשנות
ואני חייבת לשנות...:\
אבל זה כל-כך קשה
כמו שאני מכירה אותי
😢
הסמים מחקו אותי😢
סתאם לא..
מאמי יהיה טוב כך נאמר פעם...
אני אוהבת אותך יפה שליי
נעבור את זה יחדדדד
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) הסמים מחקו אותי😢
סתאם לא..
מאמי יהיה טוב כך נאמר פעם...
לא סמים
חס וחלילה דניס..!..
נקווה לבסדר..
לפחות לטוב..:\
תודה בכל מצב!..
ליאורי?
אוהבבתת אותך כל-כך!..
אהובתתתי כבר דיברנו על זה...
וזה קטןןןןןןן עלייך מבינה?!
כאילו מה זה....
אני אוהבת אותך...