חשבתי הרבה, הגעתי למסקנות
מצטערת, אני לא רוצה יותר לבכות
אני יודעת זה לך כאב
אתה עדיין בי מאוהב
תבין, זה לא כמו סכין בגב
זה יותר כמו לעבור שלב
אז...
למה זה כואב
למה זה כואב
אז אם אתה לא מבין מה שהיה
תקשיב למילים כי השיר נכתב לך
אני לא יכולה כל פעם
לנסות לגרום לך להאמין
שעשיתי את כל מה שעשיתי
כי רציתי שנהיה מאושרים
הזמן עושה את שלו
הדברים משתנים
לא שיצאתי לבלות, או לחפש לי אחרים
תבין, בסוף זה לא עבד
אני רק רציתי שתלמד
שתשחרר לי את היד
ותן לי לעמוד לבד
תסתכל עלי עכשיו
תגיד מה אתה רואה, תגיד מה אתה רוצה
מה עובר לך בראש
בוא נברח מכאן, לא משנה לאן
(תסתכל עלי עכשיו)
תסתכל לתוך עיני
מה אתה רואה, תגיד מה אתה רוצה
מה עובר לך בראש
בוא נברח מכאן, לא משנה לאן
אני לא אשכח את היום שבו נפגשנו
איך התרגשנו, איך התאהבנו
בא אלי כמו מתוך חלומותי אהבת חיי
איך הסתכלת עלי
ואיך פנית אלי
אני זוכרת את הזמנים שעל הכל דיברנו
והבטחנו, כמעט נדרנו
עכשיו תראה אותנו
איך למצב הזה הגענו
אחד לשני נועדנו
תסתכל עלי עכשיו
תגיד מה אתה רואה, תגיד מה אתה רוצה
מה עובר לך בראש
בוא נברח מכאן, לא משנה לאן
(תסתכל עלי עכשיו)
תסתכל לתוך עיני
מה אתה רואה, תגיד מה אתה רוצה
מה עובר לך בראש
בוא נברח מכאן, לא משנה לאן
למה זה כואב
למה זה כואב
למה זה כואב
למה זה כואב...
תסתכל עלי עכשיו
תגיד מה אתה רואה, תגיד מה אתה רוצה
מה עובר לך בראש
בוא נברח מכאן, לא משנה לאן
(תסתכל עלי עכשיו)
תסתכל לתוך עיני
מה אתה רואה, תגיד מה אתה רוצה
מה עובר לך בראש
בוא נברח מכאן, לא משנה לאןןן
]=
ממש מתאים לי השיר
מילה במילה
כל כך עצוב
רק רוצה שיהיה לך טוב קורליי
עצובב
יפה שליי
יהיה טוב
רק תאמיני בזהה
אוהבת מלאא
שולחת לך חיבוק ענקיי
😢 מאמי יהיה בסדר !
רק תאמיני !
אני תמיד תמיד פה בשבילך !
אל תהיי עצובי=\
לא מתאים לך !
חיבוקק 3> !
אוהבת !
QUOTE (limaori @ 20/08/2007) כל כך עצוב
רק רוצה שיהיה לך טוב קורליי
עם ליאור,
מאמי אוהבת אותך3>
איזה שיר מההמממם
ועצווב
אווף 😢 לא רוצה שתהיי ככה
רוצה שיהיה לך טוובב!
ויהיהה טוב ב"ה
הסוף תמיד טוב מאמי,
תאמיני בזה..
אני תמייד פה בשבילך אם את צריככהה
😘
מאמי שלי יפהה מושלמתת
מתה עלייך הכי בעולם
את מקסימהה תהיי חזקה
הכל יהיה טוב רק תאמיני שיהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קורללל מהמממת ילדה יפה שכמותך
שלא תעיזי להיות בבאסה!!
ואני פה אם את צריכה את יודעת :]
חיבוקי מושלם שכמותך.
נאפי אחרי היום הכל עבר לי מדהימה אחתת,
לא מצאתי תאשכול ]=
אורררררררר אני אוהבת אותךךךךךך קטנטן שלי {:
אתה מדהים !
קורלייייי שולחת לך חיבוק ענקי! =]
שמחה שהכל בסדר עכשיו =]
גמני לך אהובבבתייי =]
דניס איתך בטח חדל דיכי חחחח
ואם את בדיכייייייי אני בא עד אליך דופק לך נגחה :]
אין סיבה להיות בדיכי!!!!!!