איך אני אהיה בדיכי אחרי חיבוק ממך{:
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) ואם את בדיכייייייי אני בא עד אליך דופק לך נגחה :]
אין סיבה להיות בדיכי!!!!!!
אבל למה באלימות?! יא מתעלל! 😛
QUOTE (בובת_זכוכית @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) ואם את בדיכייייייי אני בא עד אליך דופק לך נגחה :]
אין סיבה להיות בדיכי!!!!!!
אבל למה באלימות?! יא מתעלל! 😛
כי אם היא בוכה היא סתומה לא מגיע לה פרס 😉
סתםםםם רק חיבוק.. אין חיבוק כמו שלי ושלה :] מושלם :][
OK... הפינקס פתוח והיד רושמת😛
QUOTE (עדייפה @ 20/08/2007) איזה שיר מההמממם
ועצווב
אווף 😢 לא רוצה שתהיי ככה
רוצה שיהיה לך טוובב!
ויהיהה טוב ב"ה
הסוף תמיד טוב מאמי,
תאמיני בזה..
אני תמייד פה בשבילך אם את צריככהה
😘
אווהבת