אורטליי יפההה שליייי תהנייי המוןןןןןןןןןןן
אוףףף חבל שאת לא באה למפגש..כי אני כן באהה בסוףף..
רציתי לראותת אותךךךךךךךךךך...
מקווה שנתראה במפגש הבא..בע"ה..
מואההה אוהבת אותך !!!
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי