אני נוסעת היום לרועי(חבר שלי)
ואחזור יום שלישי..😊
ככה שלא אגיב הרבה זמן
ולא אהיה שתלכו ותחזרו מהמפגש..
אז תעשו תמונות וספרו לי חוויות...
ו..נדבר יום שלישי..😊
אתגעגע אלייכם...
לא מבינה את עצמי חח נכנסת לפורום מכירה אנשים וזה וממש מתחברת אלייהם..
אבל אני ממש אוהבת אותכם...ואת כל אלה שאנימתכתבת אית במסנג'ר/אייסיקיו..
במפגש הבא אני מקווה לבוא ולהכיר אתכם...😊
😉
אוהבת המון,
אורטל.
חח
|חיבוק|
מאמי שלי תהנננננננננננייי
את בין האנשים הכי מדהימים שהכרתי בחיים שלי..!!
ובלי שטויותתת אמרתי לך כבר חחחח
אוהבת המוןןן..
והתבאסתי שלא תבואי למפגש..😢
חפיף..נראה אותך מתישהו בחיים חח
חח עדידוש מקסיממההה שלי
תודההה
איזה שטויות כבר נעשה חחח 😉
מתישהו בחיים תראי אותי..תלויה על איזה גשר או משו כזה..חח סתםםם
לאב יווו
חחחחחח איזה חמודה!
נתגעגע אלייך !!!!
תהיי חסרה=\\
תעשי חיים נשמה !
מקווה לראות אותך במפגש הבא בע"ה !
אוהבתתתתתתתת אותך ! 3> !
QUOTE (שנששן @ 19/08/2007) חחחחחח איזה חמודה!
נתגעגע אלייך !!!!
תהיי חסרה=\\
תעשי חיים נשמה !
מקווה לראות אותך במפגש הבא בע"ה !
אוהבתתתתתתתת אותך ! 3> !
תודה שנינוששש 😂
אוהבת אותךך
בע"ה אגיע למפגש הבא...😊
תהני יפיופה ותעשי חייים
חחח
😁
תודה בובית מאמי...😊
ד"א מה השם שלך?
איזה כיף לך מאמי תהני
הכי בעולם אני שמחה בשבילך
חבל שאת לא באה😢
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/08/2007) איזה כיף לך מאמי תהני
הכי בעולם אני שמחה בשבילך
חבל שאת לא באה😢
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמוששששש..=]
מתי המפגש הבא?
תעשו אותו בקרוב חח 😉
מאמי תהני😊
תעשי חיים(:
ונתגעגע😊
אוהבת 3>
אורטללללללליי מתוקה אחת
איזה כיייףףף לך
איך הייתי רוצה כמה ימייםם עם עודדיי שלי (הוא במיאמי 😢 )
בכל מקרה תעשי חייםם
ונדבר בשלישיי 😘
שבוע טובב 😊
אוהבת המונמוןןןן!! 😁
תהני מאמיייי
זה הכי חשובבב
יפה אחתת
תהני המוןןן😊
מואההה
תהניייייי מאמי !!!!!!!!!!!!!!