חח מתוקות
נו איזה שירים עוד הרסתן?
QUOTE (OrtalBe @ 18/08/2007) חח מתוקות
נו איזה שירים עוד הרסתן?
לא הרסנו כי הלכנו לישון 😁 😁
מילא הילדים שנהרסים
אבל גם את השירים?! 😢
תמצאו לכם איזה עיסוק לילות 😛 חחחח
^^
חיחיחיחיחי עם יש לך איזה עיסוק בשבילנו אז בכיפ 😛
חחחחחחחחח D:
שרווטות!!..
מתה עליייייכןןן 😘
חחחחחחחחחחחחחח חזקקק
אהבתייייייייייייייייי 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
ואו ,
איזה כדורים את לוקחת?
אני רוצה גגגגם !
את הלבנים המגניבים האלה 😛
אה אוקיי D: מי הסוחר ?
חחחחחחחחחחח סתם .. [=
חח רוצה גם את הכתובת שלו? 😛
חח תגידו לו שאת מגירה מירב הוא יעשה לך הנחה חיחיחי (: