חחח אני וליפ שתי משועממות באמצה הלילה
התחלנו לרדת על שירי ילדים
איכשהו הגענו לילדה הכי יפה בגן [חוחו]
והינה שני הגרסאות המקוריות של השיר הזה
שלי 😛
הילדה הכי פרחה בגן
יש לה לק הכי ורוד בגן
ושמלה הכי קצרה בגן
ופה הכי גדול בגן
וכמה שמביטים בה יותר
רואים שאין מה לדבר
כי הילדה הכי פרחה בגן
ושהיה מחייכת
היא כל כך מעצבנת
ושהיא עצובה
אני לא מבינה כמה עוד אפשר
לסבול את הילדה הזאת להלהלהלה
חוחו 😛 😛
ושל ליפלופ 😛
חוחו
הילדה הכי כלבה בגן
יש לה את האף הכי קטן בגן
ואת המוח הכי קטן בגן
וגבות הכי יפות בגן
וכמה שמביטים בה יותר
רואים שהיא כזאת סתומה
כי הילדה הכי כלבה בגן
כשהיא מחייכת אז אני עצובה
כשהיא עצובה אז אני לא מבינה
איך אפשר להיות עצובה
כשאת הילדה הכי כלבה בגן
זהוווווווווו חוחו חשוב לציין שהכל בא משעמום לגמרי
ולא היה לנו טיפה מה לעשות
אז מה יותר יפה? חח סתם
יאללה הלכנו להרוס שיר אחר חיחיחי 😊
מליפז הייתי מצפה לדבר כזה
אבל את , מירב?
איך נפלו גיבורים......
חח אוהבת אתכן ( :
חחחחחחחחחח
האמת שאני גררתי אותה להריסת שירים 😊 סתם
אוהבת אותך חוחו
חחחחחחחחחחחח זה הכול בא משיעמום. 😂 😂
תודו של מירב יותר יפה 😛
*כריס חוצפנית חחחח 😂
סתם והנה קיבלת חוחוווח קרועה,
אוהבת אותך.
😊
חחחחח לא ליפ הגרסה שהראתי לך של ידיד שלי
הכי יפה ואיכותית ברמות אבל חחחח
[אבל לא נפרסם את זה כדי למנוע מראות קשים] חחח
לאב אותך ליפ
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) חחחחח לא ליפ הגרסה שהראתי לך של ידיד שלי
הכי יפה ואיכותית ברמות אבל חחחח
[אבל לא נפרסם את זה כדי למנוע מראות קשים] חחח
לאב אותך ליפ
חחחחחחחחח הגיריסה של ידיידיך מאוד גסה ורדודה עדיף באמת לא לפרסם 😂
אוהבת אותך מיבי😊
QUOTE (lipaz-sol @ 17/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) חחחחח לא ליפ הגרסה שהראתי לך של ידיד שלי
הכי יפה ואיכותית ברמות אבל חחחח
[אבל לא נפרסם את זה כדי למנוע מראות קשים] חחח
לאב אותך ליפ
חחחחחחחחח הגיריסה של ידיידיך מאוד גסה ורדודה עדיף באמת לא לפרסם 😂
אוהבת אותך מיבי😊
תמיד התחברתי לאנשים המתורבתים
מונוסמים כאלה
יש לי כמייה איתך חחח סתם
תתביישו לכן
הורסות שיריי ילדים
לאן הגענו?!!?
חחח אורטלו'ש משעמםם לנו רצח
אין מה לעשות
אז הורסים קצת שירים בקטנות 😛
לא משנה כמה נהרוס את השיר
אין על הילדה הכי יפה בגן חוחו סתם
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 17/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) חחחחח לא ליפ הגרסה שהראתי לך של ידיד שלי
הכי יפה ואיכותית ברמות אבל חחחח
[אבל לא נפרסם את זה כדי למנוע מראות קשים] חחח
לאב אותך ליפ
חחחחחחחחח הגיריסה של ידיידיך מאוד גסה ורדודה עדיף באמת לא לפרסם 😂
אוהבת אותך מיבי😊
תמיד התחברתי לאנשים המתורבתים
מונוסמים כאלה
יש לי כמייה איתך חחח סתם
חחחחח אני מאוד מנומסת 😛
גם יש לי כימייה איתך. 😛
שתי קרועות 😂
חעחעחעחעחעחעח 😯
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) חחח אורטלו'ש משעמםם לנו רצח
אין מה לעשות
אז הורסים קצת שירים בקטנות 😛
לא משנה כמה נהרוס את השיר
אין על הילדה הכי יפה בגן חוחו סתם
מיבי צודקת^^😊
בקיצור חשבתי על זה אנחנו ילדות משועממות😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתן לא נורמליות(במובן החיובי)
יפות שלי רק לא ליצור שיחות😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחח
מצב קשהה!!!😛
צריכות עזרה?😁
אוהבת המוןןן